All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CRM in marketing concept of a firm

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F06%3A00502731" target="_blank" >RIV/49777513:23510/06:00502731 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    CRM v marketingovém pojetí firmy

  • Original language description

    V tomto příspěvku je věnována pozornost CRM především z technologického pohledu. Jádrem je popsání některých konkrétních modulů systému CRM a jejich využití v marketingovém oddělení společnosti. Zmíněn je stručně i proces implementace nového systému a její efekty do stávající IT struktury v podniku. Jako ukázkový příklad byla zvolena následující funkční řešení systému CRM využitelná zejména v oblasti marketingu: Marketingová databáze a procesy aktualizace, Systém analýzy zákazníků a modelování, Systém na podporu rozhodování a Systém řízení kampaní. U jednotlivých řešení jsou uvedeny stručně funkce a jejich možnost využití pro práci s daty.

  • Czech name

    CRM v marketingovém pojetí firmy

  • Czech description

    V tomto příspěvku je věnována pozornost CRM především z technologického pohledu. Jádrem je popsání některých konkrétních modulů systému CRM a jejich využití v marketingovém oddělení společnosti. Zmíněn je stručně i proces implementace nového systému a její efekty do stávající IT struktury v podniku. Jako ukázkový příklad byla zvolena následující funkční řešení systému CRM využitelná zejména v oblasti marketingu: Marketingová databáze a procesy aktualizace, Systém analýzy zákazníků a modelování, Systém na podporu rozhodování a Systém řízení kampaní. U jednotlivých řešení jsou uvedeny stručně funkce a jejich možnost využití pro práci s daty.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    E + M. Ekonomie a Management

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    9

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    17

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database