Marketing CASE Analysis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113728" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113728 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza marketingových případů
Original language description
Informační systémy se dnes stále více uplatňují v oblasti řízení a chodu celého podniku. Jejich balíky aplikací přináší komputerizované řízení ve všech ekonomických procesních setech ERP, CRM, SCM, BI a dalších , tvořících základ pro tvorbu ekonomické prosperity podniku. V oblasti marketingových procesů, silně spjatých s procesy CRM, je hlavním úkolem propagace ekonomických a výrobních výsledků podniku a jeho propracované péče o zákazníka s cílem získávání nových a udržování stávajících zákazníků. Článek se konkrétně zabývá problematikou marketingových případů, jejich řešením a nalezením souvislostí mezi CRM a marketingem na procesní platformě. Jsou zde definovány některé pojmy, jako marketingový případ a specifikace jeho popisu jako řetězce procesů (standardní a reálný marketingový případ).
Czech name
Analýza marketingových případů
Czech description
Informační systémy se dnes stále více uplatňují v oblasti řízení a chodu celého podniku. Jejich balíky aplikací přináší komputerizované řízení ve všech ekonomických procesních setech ERP, CRM, SCM, BI a dalších , tvořících základ pro tvorbu ekonomické prosperity podniku. V oblasti marketingových procesů, silně spjatých s procesy CRM, je hlavním úkolem propagace ekonomických a výrobních výsledků podniku a jeho propracované péče o zákazníka s cílem získávání nových a udržování stávajících zákazníků. Článek se konkrétně zabývá problematikou marketingových případů, jejich řešením a nalezením souvislostí mezi CRM a marketingem na procesní platformě. Jsou zde definovány některé pojmy, jako marketingový případ a specifikace jeho popisu jako řetězce procesů (standardní a reálný marketingový případ).
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2007. Sekce 6. IS/IT a konkurenceschopnost podniků
ISBN
978-80-86633-88-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
72-76
Publisher name
MSD,spol. s r. o.
Place of publication
—
Event location
Brno
Event date
Mar 8, 2007
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—