All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing CASE Analysis

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113728" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113728 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza marketingových případů

  • Original language description

    Informační systémy se dnes stále více uplatňují v oblasti řízení a chodu celého podniku. Jejich balíky aplikací přináší komputerizované řízení ve všech ekonomických procesních setech ERP, CRM, SCM, BI a dalších , tvořících základ pro tvorbu ekonomické prosperity podniku. V oblasti marketingových procesů, silně spjatých s procesy CRM, je hlavním úkolem propagace ekonomických a výrobních výsledků podniku a jeho propracované péče o zákazníka s cílem získávání nových a udržování stávajících zákazníků. Článek se konkrétně zabývá problematikou marketingových případů, jejich řešením a nalezením souvislostí mezi CRM a marketingem na procesní platformě. Jsou zde definovány některé pojmy, jako marketingový případ a specifikace jeho popisu jako řetězce procesů (standardní a reálný marketingový případ).

  • Czech name

    Analýza marketingových případů

  • Czech description

    Informační systémy se dnes stále více uplatňují v oblasti řízení a chodu celého podniku. Jejich balíky aplikací přináší komputerizované řízení ve všech ekonomických procesních setech ERP, CRM, SCM, BI a dalších , tvořících základ pro tvorbu ekonomické prosperity podniku. V oblasti marketingových procesů, silně spjatých s procesy CRM, je hlavním úkolem propagace ekonomických a výrobních výsledků podniku a jeho propracované péče o zákazníka s cílem získávání nových a udržování stávajících zákazníků. Článek se konkrétně zabývá problematikou marketingových případů, jejich řešením a nalezením souvislostí mezi CRM a marketingem na procesní platformě. Jsou zde definovány některé pojmy, jako marketingový případ a specifikace jeho popisu jako řetězce procesů (standardní a reálný marketingový případ).

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Firma a konkurenční prostředí 2007. Sekce 6. IS/IT a konkurenceschopnost podniků

  • ISBN

    978-80-86633-88-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    72-76

  • Publisher name

    MSD,spol. s r. o.

  • Place of publication

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Mar 8, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article