CRM in business processes
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43915039" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43915039 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
CRM v podnikových procesech
Original language description
Většina firem v dnešní době již pochopila, že pro svůj nejen krátkodobý ale zejména dlouhodobý úspěch a rozvoj potřebují spokojeného a loajálního zákazníka. Proto se často hovoří o přechodu z produktově zaměřené strategie podniku na strategie zaměřené nazákazníka. Podchytit všechny aspekty, které z náhodného jednorázového kupce dělají spokojeného a věrného zákazníka firmy stojí mnoho úsilí a vyžaduje nemalou finanční podporu. Zefektivnit a vylepšit všechny procesy podniku zaměřené na zákazníka si kladeza cíl právě podnikatelská filozofie CRM. Zavedení CRM se projevuje zejména ve schopnosti organizace poznat a identifikovat své zákazníky, nejen klíčové, a umožnit jim porozumět nabízeným produktům a službám, pokusit se jim nabídnout produkty odpovídající jejich přáním a potřebám a zajistit tím jejich věrnost a loajalitu vůči společnosti. CRM lze bezesporu chápat jako významný nástroj konkurenční výhody na trhu! Práce na téma CRM v podnikových procesech vychází ze studií určení míry imp
Czech name
CRM v podnikových procesech
Czech description
Většina firem v dnešní době již pochopila, že pro svůj nejen krátkodobý ale zejména dlouhodobý úspěch a rozvoj potřebují spokojeného a loajálního zákazníka. Proto se často hovoří o přechodu z produktově zaměřené strategie podniku na strategie zaměřené nazákazníka. Podchytit všechny aspekty, které z náhodného jednorázového kupce dělají spokojeného a věrného zákazníka firmy stojí mnoho úsilí a vyžaduje nemalou finanční podporu. Zefektivnit a vylepšit všechny procesy podniku zaměřené na zákazníka si kladeza cíl právě podnikatelská filozofie CRM. Zavedení CRM se projevuje zejména ve schopnosti organizace poznat a identifikovat své zákazníky, nejen klíčové, a umožnit jim porozumět nabízeným produktům a službám, pokusit se jim nabídnout produkty odpovídající jejich přáním a potřebám a zajistit tím jejich věrnost a loajalitu vůči společnosti. CRM lze bezesporu chápat jako významný nástroj konkurenční výhody na trhu! Práce na téma CRM v podnikových procesech vychází ze studií určení míry imp
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-247-4388-2
Number of pages
134
Publisher name
Grada Publishing, a.s
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—