All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CRM in business processes

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43915039" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43915039 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    CRM v podnikových procesech

  • Original language description

    Většina firem v dnešní době již pochopila, že pro svůj nejen krátkodobý ale zejména dlouhodobý úspěch a rozvoj potřebují spokojeného a loajálního zákazníka. Proto se často hovoří o přechodu z produktově zaměřené strategie podniku na strategie zaměřené nazákazníka. Podchytit všechny aspekty, které z náhodného jednorázového kupce dělají spokojeného a věrného zákazníka firmy stojí mnoho úsilí a vyžaduje nemalou finanční podporu. Zefektivnit a vylepšit všechny procesy podniku zaměřené na zákazníka si kladeza cíl právě podnikatelská filozofie CRM. Zavedení CRM se projevuje zejména ve schopnosti organizace poznat a identifikovat své zákazníky, nejen klíčové, a umožnit jim porozumět nabízeným produktům a službám, pokusit se jim nabídnout produkty odpovídající jejich přáním a potřebám a zajistit tím jejich věrnost a loajalitu vůči společnosti. CRM lze bezesporu chápat jako významný nástroj konkurenční výhody na trhu! Práce na téma CRM v podnikových procesech vychází ze studií určení míry imp

  • Czech name

    CRM v podnikových procesech

  • Czech description

    Většina firem v dnešní době již pochopila, že pro svůj nejen krátkodobý ale zejména dlouhodobý úspěch a rozvoj potřebují spokojeného a loajálního zákazníka. Proto se často hovoří o přechodu z produktově zaměřené strategie podniku na strategie zaměřené nazákazníka. Podchytit všechny aspekty, které z náhodného jednorázového kupce dělají spokojeného a věrného zákazníka firmy stojí mnoho úsilí a vyžaduje nemalou finanční podporu. Zefektivnit a vylepšit všechny procesy podniku zaměřené na zákazníka si kladeza cíl právě podnikatelská filozofie CRM. Zavedení CRM se projevuje zejména ve schopnosti organizace poznat a identifikovat své zákazníky, nejen klíčové, a umožnit jim porozumět nabízeným produktům a službám, pokusit se jim nabídnout produkty odpovídající jejich přáním a potřebám a zajistit tím jejich věrnost a loajalitu vůči společnosti. CRM lze bezesporu chápat jako významný nástroj konkurenční výhody na trhu! Práce na téma CRM v podnikových procesech vychází ze studií určení míry imp

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-247-4388-2

  • Number of pages

    134

  • Publisher name

    Grada Publishing, a.s

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book