Communication of a historical town in modern times in tourism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F16%3A43930615" target="_blank" >RIV/49777513:23510/16:43930615 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikace historického města v moderní době v oblasti cestovního ruchu
Original language description
Komunikace provází lidstvo od počátků jeho existence. Způsoby komunikace se vyvíjejí, zdokonalují. Města, která jsou zároveň destinacemi cestovního ruchu, musí volit takové způsoby komunikace, kterými co nejlépe osloví, a také získají své návštěvníky. Příspěvek se zabývá problematikou marketingové komunikace vybraných subjektů cestovního ruchu ve městě Chebu. Na základě terénního experimentu, dotazníkového šetření a mystery shoppingu odhaluje problémy v komunikaci a tvorbě image města. Město má kulturně-historický potenciál, který dle výsledků, vnímají i respondenti. Z výsledků experimentu a mystery shoppingu je zřejmé, že kvalita a kvantita poskytovaných informací není odpovídající současným potřebám účastníků cestovního ruchu. Poskytování informací v jazykových mutacích a moderními formami patří ke slabým stránkám komunikace historického města Cheb.
Czech name
Komunikace historického města v moderní době v oblasti cestovního ruchu
Czech description
Komunikace provází lidstvo od počátků jeho existence. Způsoby komunikace se vyvíjejí, zdokonalují. Města, která jsou zároveň destinacemi cestovního ruchu, musí volit takové způsoby komunikace, kterými co nejlépe osloví, a také získají své návštěvníky. Příspěvek se zabývá problematikou marketingové komunikace vybraných subjektů cestovního ruchu ve městě Chebu. Na základě terénního experimentu, dotazníkového šetření a mystery shoppingu odhaluje problémy v komunikaci a tvorbě image města. Město má kulturně-historický potenciál, který dle výsledků, vnímají i respondenti. Z výsledků experimentu a mystery shoppingu je zřejmé, že kvalita a kvantita poskytovaných informací není odpovídající současným potřebám účastníků cestovního ruchu. Poskytování informací v jazykových mutacích a moderními formami patří ke slabým stránkám komunikace historického města Cheb.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy cestovního ruchu "Místní bohatství a cestovní ruch" Recenzovaný sborník z mezinárodní konference
ISBN
978-80-88064-21-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
147-157
Publisher name
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Place of publication
Jihlava
Event location
Jihlava
Event date
Feb 24, 2016
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—