Mystery shopping as a tool to ecrease the efficiency of tourism enterprise
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F21%3AA0000915" target="_blank" >RIV/47813059:19240/21:A0000915 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
MYSTERY SHOPPING AKO NÁSTROJ ZVÝŠENIA EFEKTIVITY PODNIKU CESTOVNÉHO RUCHU
Original language description
Článek pojednává o mystery shoppingu jako nástroji, vedoucímu ke zvýšení kvality služeb podniku cestovního ruchu. Cílem příspěvku je popsat metodiku sběru dat prostřednictvím mystery shoppingu a aplikovat zjištěné skutečnosti v managementu a provozu podniku cestovního ruchu. Článek vychází z vlastního výzkumu, účelem kterého bylo analyzovat vývoj kvality poskytovaného servisu ve vybraném podniku cestovního ruchu a vytvořit tak předpoklady pro zlepšení managementu služeb a tím i kvality podniku. Pro analýzu kvality služeb byla použita metoda mystery shopping ve více fázích v letech 2014 až 2019. Výsledky výzkumu byly aplikovány přímo v provozech hotelu, přičemž během jednoho roku byla zaznamenána zlepšení jeho jednotlivých provozů.
Czech name
MYSTERY SHOPPING AKO NÁSTROJ ZVÝŠENIA EFEKTIVITY PODNIKU CESTOVNÉHO RUCHU
Czech description
Článek pojednává o mystery shoppingu jako nástroji, vedoucímu ke zvýšení kvality služeb podniku cestovního ruchu. Cílem příspěvku je popsat metodiku sběru dat prostřednictvím mystery shoppingu a aplikovat zjištěné skutečnosti v managementu a provozu podniku cestovního ruchu. Článek vychází z vlastního výzkumu, účelem kterého bylo analyzovat vývoj kvality poskytovaného servisu ve vybraném podniku cestovního ruchu a vytvořit tak předpoklady pro zlepšení managementu služeb a tím i kvality podniku. Pro analýzu kvality služeb byla použita metoda mystery shopping ve více fázích v letech 2014 až 2019. Výsledky výzkumu byly aplikovány přímo v provozech hotelu, přičemž během jednoho roku byla zaznamenána zlepšení jeho jednotlivých provozů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Turizmus a jeho vývoj v storočnici Československa
ISBN
9788081433009
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
51-56
Publisher name
Michaela Harničárová
Place of publication
Prešov, SR
Event location
Prešov
Event date
Jan 1, 2021
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—