All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Mystery shopping as a tool to ecrease the efficiency of tourism enterprise

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F21%3AA0000915" target="_blank" >RIV/47813059:19240/21:A0000915 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    MYSTERY SHOPPING AKO NÁSTROJ ZVÝŠENIA EFEKTIVITY PODNIKU CESTOVNÉHO RUCHU

  • Original language description

    Článek pojednává o mystery shoppingu jako nástroji, vedoucímu ke zvýšení kvality služeb podniku cestovního ruchu. Cílem příspěvku je popsat metodiku sběru dat prostřednictvím mystery shoppingu a aplikovat zjištěné skutečnosti v managementu a provozu podniku cestovního ruchu. Článek vychází z vlastního výzkumu, účelem kterého bylo analyzovat vývoj kvality poskytovaného servisu ve vybraném podniku cestovního ruchu a vytvořit tak předpoklady pro zlepšení managementu služeb a tím i kvality podniku. Pro analýzu kvality služeb byla použita metoda mystery shopping ve více fázích v letech 2014 až 2019. Výsledky výzkumu byly aplikovány přímo v provozech hotelu, přičemž během jednoho roku byla zaznamenána zlepšení jeho jednotlivých provozů.

  • Czech name

    MYSTERY SHOPPING AKO NÁSTROJ ZVÝŠENIA EFEKTIVITY PODNIKU CESTOVNÉHO RUCHU

  • Czech description

    Článek pojednává o mystery shoppingu jako nástroji, vedoucímu ke zvýšení kvality služeb podniku cestovního ruchu. Cílem příspěvku je popsat metodiku sběru dat prostřednictvím mystery shoppingu a aplikovat zjištěné skutečnosti v managementu a provozu podniku cestovního ruchu. Článek vychází z vlastního výzkumu, účelem kterého bylo analyzovat vývoj kvality poskytovaného servisu ve vybraném podniku cestovního ruchu a vytvořit tak předpoklady pro zlepšení managementu služeb a tím i kvality podniku. Pro analýzu kvality služeb byla použita metoda mystery shopping ve více fázích v letech 2014 až 2019. Výsledky výzkumu byly aplikovány přímo v provozech hotelu, přičemž během jednoho roku byla zaznamenána zlepšení jeho jednotlivých provozů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Turizmus a jeho vývoj v storočnici Československa

  • ISBN

    9788081433009

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    51-56

  • Publisher name

    Michaela Harničárová

  • Place of publication

    Prešov, SR

  • Event location

    Prešov

  • Event date

    Jan 1, 2021

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article