All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Representative study: Expectations on Information for interested parties from Upper Palatinate and Pilsen Regions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43950716" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43950716 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reprezentativní studie: Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj

  • Original language description

    Reprezentativní studie &quot;Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj&quot; je výstupem zakázky Vlády Horní Falce, kterou zpracovávala Západočeská univerzita v Plzni, konkrétně Katedra marketingu, obchodu a služeb. Cílem studie bylo zjistit očekávání ohledně informací, které hledají různé segmenty obyvatel o Horní Falci (především občané Plzeňského kraje), resp. o Plzeňském kraji (především občané Horní Falci). Ve studii byly pomocí osobního a elektronického dotazování zkoumány následující tři cílové skupiny: (potenciální) zaměstnanci (ve studii označujeme jako „trh práce“); (potenciální) studenti a žáci, respektive jejich rodiče (ve studii označujeme jako „studium“); (potenciální) návštěvníci/turisté (ve studii označujeme „návštěvníci“).

  • Czech name

    Reprezentativní studie: Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj

  • Czech description

    Reprezentativní studie &quot;Očekávání informací pro zájemce z regionů Horní Falc a Plzeňský kraj&quot; je výstupem zakázky Vlády Horní Falce, kterou zpracovávala Západočeská univerzita v Plzni, konkrétně Katedra marketingu, obchodu a služeb. Cílem studie bylo zjistit očekávání ohledně informací, které hledají různé segmenty obyvatel o Horní Falci (především občané Plzeňského kraje), resp. o Plzeňském kraji (především občané Horní Falci). Ve studii byly pomocí osobního a elektronického dotazování zkoumány následující tři cílové skupiny: (potenciální) zaměstnanci (ve studii označujeme jako „trh práce“); (potenciální) studenti a žáci, respektive jejich rodiče (ve studii označujeme jako „studium“); (potenciální) návštěvníci/turisté (ve studii označujeme „návštěvníci“).

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    68

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    Regierung der Oberpfalz

  • Version