The Representation of Functional Styles in Textbooks of Czech as a Foreign Language
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23670%2F16%3A43930912" target="_blank" >RIV/49777513:23670/16:43930912 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://publi.cz/download/publication/477?online=1" target="_blank" >https://publi.cz/download/publication/477?online=1</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zastoupení funkčních stylů v učebnicích češtiny pro jinojazyčné mluvčí.
Original language description
V příspěvku jsou představeny výsledky předvýzkumného šetření, jehož náplní byla obsahová analýza textů vzorku učebnic češtiny pro jinojazyčné mluvčí. Analyzovány byly texty učebnic pro dospělé uživatele, a to z hlediska zastoupení pěti funkčních stylů.
Czech name
Zastoupení funkčních stylů v učebnicích češtiny pro jinojazyčné mluvčí.
Czech description
V příspěvku jsou představeny výsledky předvýzkumného šetření, jehož náplní byla obsahová analýza textů vzorku učebnic češtiny pro jinojazyčné mluvčí. Analyzovány byly texty učebnic pro dospělé uživatele, a to z hlediska zastoupení pěti funkčních stylů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Čeština jako cizí jazyk VIII. Sborník příspěvků z z VIII. mezinárodního sympozia o češtině jako cizím jazyku
ISBN
978-80-88176-04-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
16
Pages from-to
283-298
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Aug 16, 2016
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—