All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Conditions and Obstacles of Nursing Communication Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12110%2F12%3A43884382" target="_blank" >RIV/60076658:12110/12:43884382 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podmínky a překážky výuky komunikace v ošetřovatelství

  • Original language description

    Článek se zabývá problematikou výuky komunikace v ošetřovatelství a to z pohledu podmínek, pomůcek a připravenosti vyučujících (slabých a silných stránek) pro výuku komunikačních dovedností ve studijním programu Ošetřovatelství. Kvalitativní šetření na vzorku šesti vyučujících na univerzitách a vysokých školách odhalilo překážky, které brání efektivní výuce komunikačních dovedností. Analýzou zakotvené teorie jsme získali hlavní koncepty: Efektivita, Osobnost, Filosofie, Problém a Postrádání, které charakterizují způsob výuky, z pohledu vyučujících na to, jak vyučují a jak vidí výuku komunikace. Vyučující postrádají zkušenosti a to úroveň jejich získání v kvalifikačním vzdělávání. Dále spolupráci v týmu pedagogů a to především vyučujících ošetřovatelských předmětů, komunikaci a spolupráci se sestrami na odděleních klinických pracovišť tak, aby na studenty působili jednotně, lépe řečeno, směrem k osvojení komunikačních intervencí sestry ve všech oblastech jejího působení. V neposlední řa

  • Czech name

    Podmínky a překážky výuky komunikace v ošetřovatelství

  • Czech description

    Článek se zabývá problematikou výuky komunikace v ošetřovatelství a to z pohledu podmínek, pomůcek a připravenosti vyučujících (slabých a silných stránek) pro výuku komunikačních dovedností ve studijním programu Ošetřovatelství. Kvalitativní šetření na vzorku šesti vyučujících na univerzitách a vysokých školách odhalilo překážky, které brání efektivní výuce komunikačních dovedností. Analýzou zakotvené teorie jsme získali hlavní koncepty: Efektivita, Osobnost, Filosofie, Problém a Postrádání, které charakterizují způsob výuky, z pohledu vyučujících na to, jak vyučují a jak vidí výuku komunikace. Vyučující postrádají zkušenosti a to úroveň jejich získání v kvalifikačním vzdělávání. Dále spolupráci v týmu pedagogů a to především vyučujících ošetřovatelských předmětů, komunikaci a spolupráci se sestrami na odděleních klinických pracovišť tak, aby na studenty působili jednotně, lépe řečeno, směrem k osvojení komunikačních intervencí sestry ve všech oblastech jejího působení. V neposlední řa

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Ošetrovateľstvo a pôrodná asistencia

  • ISSN

    1336-183X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    10

  • Issue of the periodical within the volume

    6

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    "IV"-"VI"

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database