All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Complex Language Tasks Focused on Developing Productive Language Skills – Methodology of Task Planning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F18%3A43898398" target="_blank" >RIV/60076658:12210/18:43898398 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Plánování komplexních jazykových úloh zaměřených na rozvoj produktivních dovedností

  • Original language description

    Cı́lem článku je představit metodický postup při plánovánı́ a přı́pravě jazykových úloh zaměřených na rozvı́jenı́ produktivnı́ch řečových dovednostı́ inspirovaný koncepcemi akčně orientovaného přı́stupu a úlohově orientovaného vyučovánı́ cizı́ch jazyků dle Společného evropského referenčnı́ho rámce. Úvodnı́ část článku je věnována terminologickému vymezenı́ komplexnı́ jazykové úlohy a jejı́m zá kladnı́m typům. Následně jsou zde popsány jednotlivé fáze plánovánı́ a realizace tohoto typu úloh, přičemž uvádı́me přı́klady konkrétnı́ch úloh, které jsou tematicky navázané na deskriptory pro doporučené očekávané výstupy k průřezovému tématu Mediálnı́ výchova a jejichž cı́lem je kromě řečových dovednostı́ rozvı́jet také znalosti a dovednosti vedoucı́ k rozvoji mediálnı́ gramotnosti, tak jak je specifikováno v Rámcovém vzdělávacı́m programu pro gymnázia. V závěru zhodnotı́me, jakým způsobem lze komplexnı́ jazykové úlohy využı́t k budovánı́ klı́čových kompetencı́ dle RVP.

  • Czech name

    Plánování komplexních jazykových úloh zaměřených na rozvoj produktivních dovedností

  • Czech description

    Cı́lem článku je představit metodický postup při plánovánı́ a přı́pravě jazykových úloh zaměřených na rozvı́jenı́ produktivnı́ch řečových dovednostı́ inspirovaný koncepcemi akčně orientovaného přı́stupu a úlohově orientovaného vyučovánı́ cizı́ch jazyků dle Společného evropského referenčnı́ho rámce. Úvodnı́ část článku je věnována terminologickému vymezenı́ komplexnı́ jazykové úlohy a jejı́m zá kladnı́m typům. Následně jsou zde popsány jednotlivé fáze plánovánı́ a realizace tohoto typu úloh, přičemž uvádı́me přı́klady konkrétnı́ch úloh, které jsou tematicky navázané na deskriptory pro doporučené očekávané výstupy k průřezovému tématu Mediálnı́ výchova a jejichž cı́lem je kromě řečových dovednostı́ rozvı́jet také znalosti a dovednosti vedoucı́ k rozvoji mediálnı́ gramotnosti, tak jak je specifikováno v Rámcovém vzdělávacı́m programu pro gymnázia. V závěru zhodnotı́me, jakým způsobem lze komplexnı́ jazykové úlohy využı́t k budovánı́ klı́čových kompetencı́ dle RVP.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60201 - General language studies

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    "29–39"

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database