All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodology for the Implementation of Information and Communication Technologies into Teaching within the Teacher Education Programs for Secondary Schools at the Faculty of Arts, University of South Bohemia

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F24%3A43907753" target="_blank" >RIV/60076658:12210/24:43907753 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodika implementace informačních a komunikačních technologií do výuky ve studijních programech učitelství pro střední školy na FF JU

  • Original language description

    Cílem této metodiky je poskytnou studentům i absolventům učitelství humanitních předmětů pro střední školy na FF JU průvodce možným využitím ICT v rámci jejich vlastní výuky. Budoucí učitelé nejsou jen běžnými uživateli technologií, ale musejí být schopni efektivně propojovat své profesní a oborové kompetence s kompetencemi v oblasti ICT tj. musejí dokázat vybrat a používat takové nástroje, které v daný moment zohledňují jak potřeby žáků, tak charakteristiky konkrétního obsahu vzdělávání a jeho očekávané výstupy. Metodika kromě popisu základních druhů ICT vhodných pro vzdělávání nabízí také vhled do očekávaných výstupů středoškolského vzdělávání, tj. představuje digitální kompetence a mediální gramotnost z pohledu žáka střední školy, ale i z pohledu kompetencí, které mají být vlastní každému učiteli. V neposlední řadě se zabývá i charakteristikami současné generace žáků - digitálních domorodců a jejich přístupem k informacím a vzdělávání.

  • Czech name

    Metodika implementace informačních a komunikačních technologií do výuky ve studijních programech učitelství pro střední školy na FF JU

  • Czech description

    Cílem této metodiky je poskytnou studentům i absolventům učitelství humanitních předmětů pro střední školy na FF JU průvodce možným využitím ICT v rámci jejich vlastní výuky. Budoucí učitelé nejsou jen běžnými uživateli technologií, ale musejí být schopni efektivně propojovat své profesní a oborové kompetence s kompetencemi v oblasti ICT tj. musejí dokázat vybrat a používat takové nástroje, které v daný moment zohledňují jak potřeby žáků, tak charakteristiky konkrétního obsahu vzdělávání a jeho očekávané výstupy. Metodika kromě popisu základních druhů ICT vhodných pro vzdělávání nabízí také vhled do očekávaných výstupů středoškolského vzdělávání, tj. představuje digitální kompetence a mediální gramotnost z pohledu žáka střední školy, ale i z pohledu kompetencí, které mají být vlastní každému učiteli. V neposlední řadě se zabývá i charakteristikami současné generace žáků - digitálních domorodců a jejich přístupem k informacím a vzdělávání.

Classification

  • Type

    N<sub>metS</sub> - Methodology approved by the given body of the state whose it is competency

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    ISUS/Metodika/KA3/ICT

  • Regulation ID

    Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013

  • Technical parameters

    978-80-7694-000-0

  • Economical parameters

    Nerelevantní

  • Certification body designation

    MŠMT

  • Date of certification

  • Method of use

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů