Approach of Czech students towards learning Earth Science: attitude, knowledge level and the most common misconceptions
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12310%2F18%3A43898167" target="_blank" >RIV/60076658:12310/18:43898167 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/60076658:12410/18:43898167
Result on the web
<a href="https://geografia.science.upjs.sk/images/geographia_cassoviensis/articles/GC-2018-12-2/1Dvorackova_Rypl_Kucera_133-145.pdf" target="_blank" >https://geografia.science.upjs.sk/images/geographia_cassoviensis/articles/GC-2018-12-2/1Dvorackova_Rypl_Kucera_133-145.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vztah českých žáků k výuce neživé přírody: postoje, znalosti a nejrozšířenější miskoncepce
Original language description
Předložený článek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na diagnostiku postojů, zájmů, znalostí a miskoncepcí českých žáků základních škol, gymnázií a vysokoškolských studentů učitelství přírodopisu a zeměpisu v Praze a Českých Budějovicích. Pomocí vytvořeného didaktického testu je možné sledovat význam jednotlivých třídících proměnných (pohlaví, stáří), dále postojů a zájmů na výsledné znalosti na rozsáhlém vzorku respondentů, což činí tento průzkum velmi hodnotnou sondou do vztahu české mládeže k neživé přírodě.
Czech name
Vztah českých žáků k výuce neživé přírody: postoje, znalosti a nejrozšířenější miskoncepce
Czech description
Předložený článek prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na diagnostiku postojů, zájmů, znalostí a miskoncepcí českých žáků základních škol, gymnázií a vysokoškolských studentů učitelství přírodopisu a zeměpisu v Praze a Českých Budějovicích. Pomocí vytvořeného didaktického testu je možné sledovat význam jednotlivých třídících proměnných (pohlaví, stáří), dále postojů a zájmů na výsledné znalosti na rozsáhlém vzorku respondentů, což činí tento průzkum velmi hodnotnou sondou do vztahu české mládeže k neživé přírodě.
Classification
Type
J<sub>imp</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the Web of Science database
CEP classification
—
OECD FORD branch
10505 - Geology
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Geographia Cassoviensis
ISSN
1337-6748
e-ISSN
—
Volume of the periodical
12
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
13
Pages from-to
133-145
UT code for WoS article
000453882200001
EID of the result in the Scopus database
—