Can we know a good school, when we see it?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F03%3A00004605" target="_blank" >RIV/60076658:12410/03:00004605 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Lze poznat dobrou školu, když ji vidíme?
Original language description
V našich školách lze identifikovat celou řadu učitelských postupů, které mohou sloužit jako příklad kvalitní pedagogiky. Na rozdíl od direktivní či transmisivní pedagogiky je kvalitní pedagogika zaměřena na vytváření učebního prostředí. Tyto postupy se vyznačují tím, že se soustřeďují na to, co dělají žáci. Článek uvádí příklady těchto postupů a argumentuje, že v tomto smyslu bude žřejmě třeba změnit myšlení mnohých učitelů a styl práce školy.
Czech name
Lze poznat dobrou školu, když ji vidíme?
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Učitelské listy
ISSN
1210-6313
e-ISSN
—
Volume of the periodical
10
Issue of the periodical within the volume
8
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
6-10
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—