Student teachers? portfolio
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F08%3A00009402" target="_blank" >RIV/60076658:12410/08:00009402 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Portfolio studenta učitelství
Original language description
Studie se zabývá možnostmi, jak využívat v pregraduální přípravě budoucích učitelů studentské portfolio. Věnuje se otázkám procesu jeho tvorby i organizace práce s ním v průběhu celého studia. Má-li studentské portfolio plnit i svou funkci formativní a bilanční, je nutno zajistit jeho dlouhodobé vedení. Proto je v textu věnována značná pozornost předkládání tzv. prezenčního portfolia u státních závěrečných zkoušek z pedagogiky a psychologie a vymezení podmínek a návrhu kritérií pro tento alternativní postup. Studentům se podle získaných vyjádření tato dílčí pedagogická inovace jeví jako zajímavá a smysluplná, zejména tehdy, získají-li tímto způsobem i zkušenosti pro vlastní praxi a práci se žákovským portfoliem.
Czech name
Portfolio studenta učitelství
Czech description
Studie se zabývá možnostmi, jak využívat v pregraduální přípravě budoucích učitelů studentské portfolio. Věnuje se otázkám procesu jeho tvorby i organizace práce s ním v průběhu celého studia. Má-li studentské portfolio plnit i svou funkci formativní a bilanční, je nutno zajistit jeho dlouhodobé vedení. Proto je v textu věnována značná pozornost předkládání tzv. prezenčního portfolia u státních závěrečných zkoušek z pedagogiky a psychologie a vymezení podmínek a návrhu kritérií pro tento alternativní postup. Studentům se podle získaných vyjádření tato dílčí pedagogická inovace jeví jako zajímavá a smysluplná, zejména tehdy, získají-li tímto způsobem i zkušenosti pro vlastní praxi a práci se žákovským portfoliem.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vzděláváme budoucí učitele
ISBN
978-80-7367-405-2
Number of pages of the result
25
Pages from-to
—
Number of pages of the book
208
Publisher name
Portál
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—