All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The perceived social support of children in primary schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886257" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886257 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/68081740:_____/13:00426311

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Percipovaná sociální opora dětí na základních školách

  • Original language description

    Příspěvek je součástí výzkumného grantového projektu, zaměřeného na sociálně kognitivní analýzu třídní šikany. Reflektuje systém sociální opory, která se dětem dostává ve věku 11 - 13 let od jejich rodičů, učitelů a vrstevníků. Především se zaměřuje na děti, které jsou ve třídách percipovány jako zastánci obětí šikany. Zabývá se také analýzou jednotlivých behaviorálních projevů sociální opory z hlediska míry, v níž se žákům (zastáncům) od sledovaných osob podle jejich názoru dostává. Důraz je přikládántaké významu, který žáci příslušným variantám opory přisuzují.

  • Czech name

    Percipovaná sociální opora dětí na základních školách

  • Czech description

    Příspěvek je součástí výzkumného grantového projektu, zaměřeného na sociálně kognitivní analýzu třídní šikany. Reflektuje systém sociální opory, která se dětem dostává ve věku 11 - 13 let od jejich rodičů, učitelů a vrstevníků. Především se zaměřuje na děti, které jsou ve třídách percipovány jako zastánci obětí šikany. Zabývá se také analýzou jednotlivých behaviorálních projevů sociální opory z hlediska míry, v níž se žákům (zastáncům) od sledovaných osob podle jejich názoru dostává. Důraz je přikládántaké významu, který žáci příslušným variantám opory přisuzují.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F12%2F2325" target="_blank" >GAP407/12/2325: School bullying as a process - a social-cognitive analysis of classroom bullying</a><br>

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Młode pokolenie w zderzeniu cywilizacyjnym

  • ISBN

    978-83-63955-18-2

  • Number of pages of the result

    12

  • Pages from-to

    251-262

  • Number of pages of the book

    402

  • Publisher name

    Akapit, Gagarina 9, p. 109, 87-100 Toruń

  • Place of publication

    Toruň

  • UT code for WoS chapter