All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Different perceived parental support among social roles of bullying

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887982" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887982 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozdílné vnímání rodičovské opory u některých sociálních rolí při šikaně

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá rozdíly ve vnímání sociální opory u dětí ve věku 11-13. let. Zaměřuje se na sociální oporu, která je dětmi percipovaná od rodičů. Popisuje rozdíly mezi sociálními rolemi, které jsou nejčastěji přítomné při šikaně - role agresora, oběti a obránce. Vliv vrstevníků ještě není tak dominantní, proto je vnímaná rodičovská opora percipovaná zásadní a obtížně nahraditelná. Příspěvek se také zabývá vnímanou oporou z genderových hledisek. Je součástí výzkumného grantového projektu1, zaměřenéhona sociálně kognitivní analýzu třídní šikany.

  • Czech name

    Rozdílné vnímání rodičovské opory u některých sociálních rolí při šikaně

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá rozdíly ve vnímání sociální opory u dětí ve věku 11-13. let. Zaměřuje se na sociální oporu, která je dětmi percipovaná od rodičů. Popisuje rozdíly mezi sociálními rolemi, které jsou nejčastěji přítomné při šikaně - role agresora, oběti a obránce. Vliv vrstevníků ještě není tak dominantní, proto je vnímaná rodičovská opora percipovaná zásadní a obtížně nahraditelná. Příspěvek se také zabývá vnímanou oporou z genderových hledisek. Je součástí výzkumného grantového projektu1, zaměřenéhona sociálně kognitivní analýzu třídní šikany.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Sociální pedagogika ve službě člověku a společnosti

  • ISBN

    978-80-88010-01-2

  • Number of pages of the result

    6

  • Pages from-to

    716-721

  • Number of pages of the book

    934

  • Publisher name

    Institut mezioborových studií, s.r.o; Londýnské náměstí 4, 639 00 Brno

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter