Future teacher's educators playing the role of the professional model for their students
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886282" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886282 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/2_Bilkova-a-kol.pdf.aspx" target="_blank" >http://www.acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/2_Bilkova-a-kol.pdf.aspx</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vzdělavatelé budoucích učitelů v roli profesního modelu pro své studenty.
Original language description
Příspěvek analyzuje vztah budoucích učitelů a vzdělavatelů, konkrétně vzdělavatele v roli modelu, jeho vliv na utváření profesní identity budoucích učitelů. Zjišťujeme, jak reflektují budoucí učitelé svou zkušenost studentů a jak s ní pracují při naplňování svých profesních kompetencí a identity. Zaměřili jsme se na zkušenosti studentů učitelství s vysokoškolskými pedagogy. Příspěvek čerpal z šetření provedeného u studentů učitelství PF JU zaměřeného na reflexi vzdělavatelů jako pedagogických vzorů.
Czech name
Vzdělavatelé budoucích učitelů v roli profesního modelu pro své studenty.
Czech description
Příspěvek analyzuje vztah budoucích učitelů a vzdělavatelů, konkrétně vzdělavatele v roli modelu, jeho vliv na utváření profesní identity budoucích učitelů. Zjišťujeme, jak reflektují budoucí učitelé svou zkušenost studentů a jak s ní pracují při naplňování svých profesních kompetencí a identity. Zaměřili jsme se na zkušenosti studentů učitelství s vysokoškolskými pedagogy. Příspěvek čerpal z šetření provedeného u studentů učitelství PF JU zaměřeného na reflexi vzdělavatelů jako pedagogických vzorů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
ACORát, Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje
ISSN
1803-0823
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
11-18
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—