All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Future teacher's educators playing the role of the professional model for their students

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886282" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886282 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/2_Bilkova-a-kol.pdf.aspx" target="_blank" >http://www.acor.cz/getattachment/Studovny/ACORat---archiv/1-2013/2_Bilkova-a-kol.pdf.aspx</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdělavatelé budoucích učitelů v roli profesního modelu pro své studenty.

  • Original language description

    Příspěvek analyzuje vztah budoucích učitelů a vzdělavatelů, konkrétně vzdělavatele v roli modelu, jeho vliv na utváření profesní identity budoucích učitelů. Zjišťujeme, jak reflektují budoucí učitelé svou zkušenost studentů a jak s ní pracují při naplňování svých profesních kompetencí a identity. Zaměřili jsme se na zkušenosti studentů učitelství s vysokoškolskými pedagogy. Příspěvek čerpal z šetření provedeného u studentů učitelství PF JU zaměřeného na reflexi vzdělavatelů jako pedagogických vzorů.

  • Czech name

    Vzdělavatelé budoucích učitelů v roli profesního modelu pro své studenty.

  • Czech description

    Příspěvek analyzuje vztah budoucích učitelů a vzdělavatelů, konkrétně vzdělavatele v roli modelu, jeho vliv na utváření profesní identity budoucích učitelů. Zjišťujeme, jak reflektují budoucí učitelé svou zkušenost studentů a jak s ní pracují při naplňování svých profesních kompetencí a identity. Zaměřili jsme se na zkušenosti studentů učitelství s vysokoškolskými pedagogy. Příspěvek čerpal z šetření provedeného u studentů učitelství PF JU zaměřeného na reflexi vzdělavatelů jako pedagogických vzorů.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    ACORát, Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje

  • ISSN

    1803-0823

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    11-18

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database