All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Number Theory in the Inquiry Based Education of Mathematics at Elementary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887421" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887421 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/60076658:12510/14:43887421

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Teorie čísel v badatelsky orientované výuce matematiky na základní škole

  • Original language description

    V dnešní době dochází v Evropě ke znepokojivému poklesu zájmu o studium přírodovědných oborů. Navzdory tomu, že je sami žáci a studenti shledávají jako velmi perspektivní, jsou odrazováni jejich náročností. Mezi mnohé cíle vzdělávacích institucí proto patří i snaha o zvyšování motivace žáků. Jedním z trendů je zařazovat do výuky úlohy vyžadující různé stupně bádání a řešení problémů. Článek ukazuje vybraný problém z teorie čísel a způsob jeho využití v badatelsky orientované výuce matematiky na základníškole.

  • Czech name

    Teorie čísel v badatelsky orientované výuce matematiky na základní škole

  • Czech description

    V dnešní době dochází v Evropě ke znepokojivému poklesu zájmu o studium přírodovědných oborů. Navzdory tomu, že je sami žáci a studenti shledávají jako velmi perspektivní, jsou odrazováni jejich náročností. Mezi mnohé cíle vzdělávacích institucí proto patří i snaha o zvyšování motivace žáků. Jedním z trendů je zařazovat do výuky úlohy vyžadující různé stupně bádání a řešení problémů. Článek ukazuje vybraný problém z teorie čísel a způsob jeho využití v badatelsky orientované výuce matematiky na základníškole.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    South Bohemia Mathematical Letters

  • ISSN

    2336-2081

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    22

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    1-6

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database