All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Children, advertising and consumer culture

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887625" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887625 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Děti, reklama a konzumní kultura

  • Original language description

    Kapitola přináší souhrn základních faktů a představ ohledně konzumace reklamních sdělení dětmi a dospívajícími. První část se zaměřuje na proces spotřebitelské socializace (consumer socialization) a postupně se vyvíjející schopnost dětí porozumět obsahůmi záměrům reklamy. Následně je pozornost věnována taktikám, které využívá reklamní průmysl ve sděleních zaměřených na děti a teenagery. Závěrečná část kapitoly se soustředí na otázku negativních vlivů reklamy na nedospělé publikum. Součástí kapitoly jestručný návrh několika výukových aktivit, které podporují schopnost dětí porozumět technikám tvorby reklamních sdělení a mechanismům jejich působení.

  • Czech name

    Děti, reklama a konzumní kultura

  • Czech description

    Kapitola přináší souhrn základních faktů a představ ohledně konzumace reklamních sdělení dětmi a dospívajícími. První část se zaměřuje na proces spotřebitelské socializace (consumer socialization) a postupně se vyvíjející schopnost dětí porozumět obsahůmi záměrům reklamy. Následně je pozornost věnována taktikám, které využívá reklamní průmysl ve sděleních zaměřených na děti a teenagery. Závěrečná část kapitoly se soustředí na otázku negativních vlivů reklamy na nedospělé publikum. Součástí kapitoly jestručný návrh několika výukových aktivit, které podporují schopnost dětí porozumět technikám tvorby reklamních sdělení a mechanismům jejich působení.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Spotřební společnost a její reflexe ve výuce společenských věd a výchovy k občanství

  • ISBN

    978-80-7394-475-9

  • Number of pages of the result

    13

  • Pages from-to

    181-193

  • Number of pages of the book

    236

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS chapter