The behavioral advertising and influencing consumers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F12%3A33140150" target="_blank" >RIV/61989592:15220/12:33140150 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Cílená reklama a její vliv na spotřebitele
Original language description
Článek se zabývá problematikou behaviorální reklamy a její současnou právní regulací v českém i v evropském právu. Pozornost je věnována samotnému pojmu cílené reklamy a pak také jejímu vlivu na spotřebitele a děti.
Czech name
Cílená reklama a její vliv na spotřebitele
Czech description
Článek se zabývá problematikou behaviorální reklamy a její současnou právní regulací v českém i v evropském právu. Pozornost je věnována samotnému pojmu cílené reklamy a pak také jejímu vlivu na spotřebitele a děti.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AG - Legal sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Právní fórum : český právnický měsíčník
ISSN
1214-7966
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
11
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
483-487
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—