All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Use of Reading Literacy in Teaching Education about Citizenship at a Junior High-School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887805" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887805 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití čtenářské gramotnosti ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ

  • Original language description

    Kapitola se zabývá významem implementace čtenářské gramotnosti do výchovně-vzdělávacího procesu, neboť v ní spočívá jeden z účinných nástrojů, jak lze rozvíjet ostatní gramotnosti - včetně gramotnosti občanské - tak, aby u žáků docházelo k nabytí tzv. funkční gramotnosti. Cílem studie je nejen teoretické pojednání o dané problematice, ale i praktická doporučení, jak využívat čtenářskou gramotnost ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ. Vhodně zvolené texty s patřičným didaktickým potenciálem napomáhajícelkovému rozvoji žáka a jeho přípravě na společenskou realitu, v níž by měli participovat jako aktivní občané.

  • Czech name

    Využití čtenářské gramotnosti ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ

  • Czech description

    Kapitola se zabývá významem implementace čtenářské gramotnosti do výchovně-vzdělávacího procesu, neboť v ní spočívá jeden z účinných nástrojů, jak lze rozvíjet ostatní gramotnosti - včetně gramotnosti občanské - tak, aby u žáků docházelo k nabytí tzv. funkční gramotnosti. Cílem studie je nejen teoretické pojednání o dané problematice, ale i praktická doporučení, jak využívat čtenářskou gramotnost ve výchově k občanství na 2. stupni ZŠ. Vhodně zvolené texty s patřičným didaktickým potenciálem napomáhajícelkovému rozvoji žáka a jeho přípravě na společenskou realitu, v níž by měli participovat jako aktivní občané.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Helena Pavličíková, Helena Zbudilová a kol.: Aktuální otázky výchovy k občanství

  • ISBN

    978-80-7394-477-3

  • Number of pages of the result

    25

  • Pages from-to

    9-33

  • Number of pages of the book

    94

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita

  • Place of publication

    Č. Budějovice Jihočeská univerzita

  • UT code for WoS chapter