All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Novice Teachers' Needs Identification in the Context of Their Higher Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43888143" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43888143 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Identifikace potřeb začínajícího učitele v kontextu vysokoškolské přípravy

  • Original language description

    Cílem příspěvku je seznámit s česko-slovenským výzkumem, který byl realizován v letech 2012 - 2014 a jehož primárním cílem bylo identifikovat klíčové kompetence uvádějících učitelů. Jedná se o projekt "Kľúčové kompetencie uvádzajúceho učiteľa nevyhnutnépre úspešné vedenie začínajúceho učiteľa", který byl podpořen agenturou VEGA 1/0677/12. Dále pak s navazujícím česko-slovenským projektem "Osobnostní a profesní potřeby začínajících učitelů", který je finančně podpořen MŠMT ČR (MOBILITY (7AMB) 2014 - 2015, 7AMB14SK046) a jehož cílem je zjistit osobnostní a profesní potřeby začínajících učitelů. Výsledky tohoto výzkumu jsou i v České republice výchozí pro stanovení klíčových kompetencí uvádějících učitelů.

  • Czech name

    Identifikace potřeb začínajícího učitele v kontextu vysokoškolské přípravy

  • Czech description

    Cílem příspěvku je seznámit s česko-slovenským výzkumem, který byl realizován v letech 2012 - 2014 a jehož primárním cílem bylo identifikovat klíčové kompetence uvádějících učitelů. Jedná se o projekt "Kľúčové kompetencie uvádzajúceho učiteľa nevyhnutnépre úspešné vedenie začínajúceho učiteľa", který byl podpořen agenturou VEGA 1/0677/12. Dále pak s navazujícím česko-slovenským projektem "Osobnostní a profesní potřeby začínajících učitelů", který je finančně podpořen MŠMT ČR (MOBILITY (7AMB) 2014 - 2015, 7AMB14SK046) a jehož cílem je zjistit osobnostní a profesní potřeby začínajících učitelů. Výsledky tohoto výzkumu jsou i v České republice výchozí pro stanovení klíčových kompetencí uvádějících učitelů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/7AMB14SK046" target="_blank" >7AMB14SK046: Personal and Professional Needs of Trainee Teachers</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Pedagogický výzkum: Spojnice mezi teorií a praxí. Sborník z XXII. konference asociace pedagogického výzkumu.

  • ISBN

    978-80-86768-90-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    140-146

  • Publisher name

    Agentura Gevak

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Sep 8, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article