Novice Teachers' Needs Identification in the Context of Their Higher Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43888143" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43888143 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Identifikace potřeb začínajícího učitele v kontextu vysokoškolské přípravy
Original language description
Cílem příspěvku je seznámit s česko-slovenským výzkumem, který byl realizován v letech 2012 - 2014 a jehož primárním cílem bylo identifikovat klíčové kompetence uvádějících učitelů. Jedná se o projekt "Kľúčové kompetencie uvádzajúceho učiteľa nevyhnutnépre úspešné vedenie začínajúceho učiteľa", který byl podpořen agenturou VEGA 1/0677/12. Dále pak s navazujícím česko-slovenským projektem "Osobnostní a profesní potřeby začínajících učitelů", který je finančně podpořen MŠMT ČR (MOBILITY (7AMB) 2014 - 2015, 7AMB14SK046) a jehož cílem je zjistit osobnostní a profesní potřeby začínajících učitelů. Výsledky tohoto výzkumu jsou i v České republice výchozí pro stanovení klíčových kompetencí uvádějících učitelů.
Czech name
Identifikace potřeb začínajícího učitele v kontextu vysokoškolské přípravy
Czech description
Cílem příspěvku je seznámit s česko-slovenským výzkumem, který byl realizován v letech 2012 - 2014 a jehož primárním cílem bylo identifikovat klíčové kompetence uvádějících učitelů. Jedná se o projekt "Kľúčové kompetencie uvádzajúceho učiteľa nevyhnutnépre úspešné vedenie začínajúceho učiteľa", který byl podpořen agenturou VEGA 1/0677/12. Dále pak s navazujícím česko-slovenským projektem "Osobnostní a profesní potřeby začínajících učitelů", který je finančně podpořen MŠMT ČR (MOBILITY (7AMB) 2014 - 2015, 7AMB14SK046) a jehož cílem je zjistit osobnostní a profesní potřeby začínajících učitelů. Výsledky tohoto výzkumu jsou i v České republice výchozí pro stanovení klíčových kompetencí uvádějících učitelů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/7AMB14SK046" target="_blank" >7AMB14SK046: Personal and Professional Needs of Trainee Teachers</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogický výzkum: Spojnice mezi teorií a praxí. Sborník z XXII. konference asociace pedagogického výzkumu.
ISBN
978-80-86768-90-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
140-146
Publisher name
Agentura Gevak
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Sep 8, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—