Turtle geometry for 21-st century or Scratch in algorithmization education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889380" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889380 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf" target="_blank" >http://home.pf.jcu.cz/~upvvm/2015/sbornik/Sbornik_UPVM_2015.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Želví geometrie pro 21. století aneb Scratch ve výuce algoritmizace
Original language description
Logovská programovací prostředí i v nejnovějších implementacích obsahují želví geometrii a umožňují rozvíjet geometrickou představivost kreslením geometrických obrazců pomocí zápisu příkazů. V současnosti je takovým vedoucím prostředím Scratch s webovoupodporou podobnou GeoGebře. Želví geometrie zažívá opětovný růst zájmu v anglickém kurikulu předmětu Computing od 1. stupně ZŠ. Článek chce několika příklady dokumentovat možnosti prostředí Scratch ve výuce želví geometrie.
Czech name
Želví geometrie pro 21. století aneb Scratch ve výuce algoritmizace
Czech description
Logovská programovací prostředí i v nejnovějších implementacích obsahují želví geometrii a umožňují rozvíjet geometrickou představivost kreslením geometrických obrazců pomocí zápisu příkazů. V současnosti je takovým vedoucím prostředím Scratch s webovoupodporou podobnou GeoGebře. Želví geometrie zažívá opětovný růst zájmu v anglickém kurikulu předmětu Computing od 1. stupně ZŠ. Článek chce několika příklady dokumentovat možnosti prostředí Scratch ve výuce želví geometrie.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků 7. konference Užití počítačů ve výuce matematiky
ISBN
978-80-7394-549-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
259-267
Publisher name
Jihočeská univerzia, Pedagogická fakulta
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Nov 5, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—