Personality of a kindergarten teacher: Self-reflection, social competencies and their development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895916" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895916 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Osobnost předškolního pedagoga: Sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení
Original language description
Kniha se ve svých dvanácti kapitolách zabývá různými aspekty povolání učitele mateřské školy a jejím cílem je poskytnout předškolním pedagogům, ale i jejich nadřízeným či kontrolním orgánům nástroj, který může posloužit jak k sebereflexi, tak k hodnocení dosažené kvality tohoto povolání. Kniha čerpá z výzkumů autorského kolektivu i ze současných odborných zdrojů a reflektuje i osobní zkušenosti autorů. Z metodologického hlediska se monografie opírá o teoretické a empirické metody založené na analýze teoretických východisek jednotlivých kapitol a na prezentaci výsledků deskriptivního výzkumu. Kolektiv autorů využil dříve provedených výzkumů, včetně výzkumných šetření v rámci kvalifikačních prací studentů, a především výsledků výzkumného šetření uskutečněného během dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a studia oboru Učitelství pro mateřské školy na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích "Učitel MŠ 2016". Toto šetření umožňuje reflektovat v jednotlivých kapitolách aktuální problémy praxe a konfrontovat je s požadavky, které jsou na mateřské školy kladeny.
Czech name
Osobnost předškolního pedagoga: Sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení
Czech description
Kniha se ve svých dvanácti kapitolách zabývá různými aspekty povolání učitele mateřské školy a jejím cílem je poskytnout předškolním pedagogům, ale i jejich nadřízeným či kontrolním orgánům nástroj, který může posloužit jak k sebereflexi, tak k hodnocení dosažené kvality tohoto povolání. Kniha čerpá z výzkumů autorského kolektivu i ze současných odborných zdrojů a reflektuje i osobní zkušenosti autorů. Z metodologického hlediska se monografie opírá o teoretické a empirické metody založené na analýze teoretických východisek jednotlivých kapitol a na prezentaci výsledků deskriptivního výzkumu. Kolektiv autorů využil dříve provedených výzkumů, včetně výzkumných šetření v rámci kvalifikačních prací studentů, a především výsledků výzkumného šetření uskutečněného během dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a studia oboru Učitelství pro mateřské školy na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích "Učitel MŠ 2016". Toto šetření umožňuje reflektovat v jednotlivých kapitolách aktuální problémy praxe a konfrontovat je s požadavky, které jsou na mateřské školy kladeny.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-262-1243-0
Number of pages
199
Publisher name
Portál
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—