All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Personality of a kindergarten teacher: Self-reflection, social competencies and their development

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895916" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895916 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Osobnost předškolního pedagoga: Sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení

  • Original language description

    Kniha se ve svých dvanácti kapitolách zabývá různými aspekty povolání učitele mateřské školy a jejím cílem je poskytnout předškolním pedagogům, ale i jejich nadřízeným či kontrolním orgánům nástroj, který může posloužit jak k sebereflexi, tak k hodnocení dosažené kvality tohoto povolání. Kniha čerpá z výzkumů autorského kolektivu i ze současných odborných zdrojů a reflektuje i osobní zkušenosti autorů. Z metodologického hlediska se monografie opírá o teoretické a empirické metody založené na analýze teoretických východisek jednotlivých kapitol a na prezentaci výsledků deskriptivního výzkumu. Kolektiv autorů využil dříve provedených výzkumů, včetně výzkumných šetření v rámci kvalifikačních prací studentů, a především výsledků výzkumného šetření uskutečněného během dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a studia oboru Učitelství pro mateřské školy na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích "Učitel MŠ 2016". Toto šetření umožňuje reflektovat v jednotlivých kapitolách aktuální problémy praxe a konfrontovat je s požadavky, které jsou na mateřské školy kladeny.

  • Czech name

    Osobnost předškolního pedagoga: Sebereflexe, sociální kompetence a jejich rozvíjení

  • Czech description

    Kniha se ve svých dvanácti kapitolách zabývá různými aspekty povolání učitele mateřské školy a jejím cílem je poskytnout předškolním pedagogům, ale i jejich nadřízeným či kontrolním orgánům nástroj, který může posloužit jak k sebereflexi, tak k hodnocení dosažené kvality tohoto povolání. Kniha čerpá z výzkumů autorského kolektivu i ze současných odborných zdrojů a reflektuje i osobní zkušenosti autorů. Z metodologického hlediska se monografie opírá o teoretické a empirické metody založené na analýze teoretických východisek jednotlivých kapitol a na prezentaci výsledků deskriptivního výzkumu. Kolektiv autorů využil dříve provedených výzkumů, včetně výzkumných šetření v rámci kvalifikačních prací studentů, a především výsledků výzkumného šetření uskutečněného během dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a studia oboru Učitelství pro mateřské školy na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích "Učitel MŠ 2016". Toto šetření umožňuje reflektovat v jednotlivých kapitolách aktuální problémy praxe a konfrontovat je s požadavky, které jsou na mateřské školy kladeny.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-262-1243-0

  • Number of pages

    199

  • Publisher name

    Portál

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book