All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Use of Wi-Fi Networks among Primary and Lower Secondary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896241" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896241 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití Wi-Fi sítí na základních školách

  • Original language description

    Článek se zabývá využíváním Wi-Fi sítí učiteli a případně žáky na základních školách, které jsou tvořeny prvním i druhým stupněm, v rámci Kraje Vysočina. Pozornost je věnována nejen technickým aspektům implementace, ale i přínosu a případným komplikacím, které s sebou dané řešení přináší. Vyhledali jsme školy, které vlastní Wi-Fi síť a zpřístupňují ji buď jen učitelům, nebo učitelům i žákům, a také školy, které Wi-Fi síť nevlastní. S řediteli těchto škol a s osobami starajícími se o chod počítačových sítí těchto škol jsme realizovali hloubkové polostrukturované rozhovory. Z výsledků vyplývá, že většina námi oslovených škol využívá Wi-Fi sítě v pedagogickém procesu, avšak přístup k síti mají obvykle jen učitelé. Školy, ve kterých by byla alespoň část výuky postavena na práci s tablety a používání Internetu, jsou dle našich zjištění výjimečné.

  • Czech name

    Využití Wi-Fi sítí na základních školách

  • Czech description

    Článek se zabývá využíváním Wi-Fi sítí učiteli a případně žáky na základních školách, které jsou tvořeny prvním i druhým stupněm, v rámci Kraje Vysočina. Pozornost je věnována nejen technickým aspektům implementace, ale i přínosu a případným komplikacím, které s sebou dané řešení přináší. Vyhledali jsme školy, které vlastní Wi-Fi síť a zpřístupňují ji buď jen učitelům, nebo učitelům i žákům, a také školy, které Wi-Fi síť nevlastní. S řediteli těchto škol a s osobami starajícími se o chod počítačových sítí těchto škol jsme realizovali hloubkové polostrukturované rozhovory. Z výsledků vyplývá, že většina námi oslovených škol využívá Wi-Fi sítě v pedagogickém procesu, avšak přístup k síti mají obvykle jen učitelé. Školy, ve kterých by byla alespoň část výuky postavena na práci s tablety a používání Internetu, jsou dle našich zjištění výjimečné.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    9

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    213-222

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database