TEAM TEACHING IN THE CONTEXT OF INTERDISCIPLINARY COOPERATION
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896426" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896426 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.43-49" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.43-49</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.24040/GR.2017.13.1.43-49" target="_blank" >10.24040/GR.2017.13.1.43-49</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Týmové vyučování v kontextu mezioborové spolupráce
Original language description
Dnešní moderní výuka nabízí učitelům širokou paletu didaktických metod a forem vyučování, které se mohou spojit do strategie týmové výuky. Její hlavním faktorem je vzájemná kooperace zúčastněných učitelů, přičemž jejich rozmanitá aprobace a rozdílný přístup vytváří vyšší edukativní hodnotu daného učiva. Vyvstává otázka, didaktické kategorie, ke které by bylo možné týmové vyučování zařadit. Jeho chápání jako didaktické metody je jednou z možností, pokud vezmeme v úvahu i tzv. komplexní metody. Týmové vyučování může být ale vnímáno aj jako organizační forma, tj. taká organizace výuky, v rámci které participuje více učitelů.
Czech name
Týmové vyučování v kontextu mezioborové spolupráce
Czech description
Dnešní moderní výuka nabízí učitelům širokou paletu didaktických metod a forem vyučování, které se mohou spojit do strategie týmové výuky. Její hlavním faktorem je vzájemná kooperace zúčastněných učitelů, přičemž jejich rozmanitá aprobace a rozdílný přístup vytváří vyšší edukativní hodnotu daného učiva. Vyvstává otázka, didaktické kategorie, ke které by bylo možné týmové vyučování zařadit. Jeho chápání jako didaktické metody je jednou z možností, pokud vezmeme v úvahu i tzv. komplexní metody. Týmové vyučování může být ale vnímáno aj jako organizační forma, tj. taká organizace výuky, v rámci které participuje více učitelů.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Geografická revue
ISSN
1336-7072
e-ISSN
—
Volume of the periodical
13
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
7
Pages from-to
43-49
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—