The influence of educational environment on acquiring cognitive and affective goals of teaching pupils at primary schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898092" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898092 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv výukového prostředí na osvojování kognitivních a afektivních cílů výuky žáky na primárním stupni základních škol
Original language description
Příspěvek popisuje vliv výukového prostředí na dosahování především afektivních cílů u žáků. Na výzkumu participovalo 137 žáků z primárního stupně základních škol. Výuka byla zaměřena na téma: Sladkovodní živočichové a jejich životní prostředí. Data byla shromažďována prostřednictvím experimentu s využitím spárovaných skupin. Výuka v experimentální skupině probíhala v prostředí školních zahrad. Výuka kontrolní skupiny byla organizována v běžné třídě. Mezi skupinami byl patrný rozdíl v dosahování afektivních cílů. Žáci v experimentální skupině projevovali větší zájem o výuku než žáci ve skupině kontrolní.
Czech name
Vliv výukového prostředí na osvojování kognitivních a afektivních cílů výuky žáky na primárním stupni základních škol
Czech description
Příspěvek popisuje vliv výukového prostředí na dosahování především afektivních cílů u žáků. Na výzkumu participovalo 137 žáků z primárního stupně základních škol. Výuka byla zaměřena na téma: Sladkovodní živočichové a jejich životní prostředí. Data byla shromažďována prostřednictvím experimentu s využitím spárovaných skupin. Výuka v experimentální skupině probíhala v prostředí školních zahrad. Výuka kontrolní skupiny byla organizována v běžné třídě. Mezi skupinami byl patrný rozdíl v dosahování afektivních cílů. Žáci v experimentální skupině projevovali větší zájem o výuku než žáci ve skupině kontrolní.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Project – based education in science education: empirical texts XV
ISBN
978-80-7290-980-3
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
7
Pages from-to
168-174
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Nov 2, 2017
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
000455249900019