All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The influence of educational environment on acquiring cognitive and affective goals of teaching pupils at primary schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898092" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898092 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2018/05/PBE_2018_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv výukového prostředí na osvojování kognitivních a afektivních cílů výuky žáky na primárním stupni základních škol

  • Original language description

    Příspěvek popisuje vliv výukového prostředí na dosahování především afektivních cílů u žáků. Na výzkumu participovalo 137 žáků z primárního stupně základních škol. Výuka byla zaměřena na téma: Sladkovodní živočichové a jejich životní prostředí. Data byla shromažďována prostřednictvím experimentu s využitím spárovaných skupin. Výuka v experimentální skupině probíhala v prostředí školních zahrad. Výuka kontrolní skupiny byla organizována v běžné třídě. Mezi skupinami byl patrný rozdíl v dosahování afektivních cílů. Žáci v experimentální skupině projevovali větší zájem o výuku než žáci ve skupině kontrolní.

  • Czech name

    Vliv výukového prostředí na osvojování kognitivních a afektivních cílů výuky žáky na primárním stupni základních škol

  • Czech description

    Příspěvek popisuje vliv výukového prostředí na dosahování především afektivních cílů u žáků. Na výzkumu participovalo 137 žáků z primárního stupně základních škol. Výuka byla zaměřena na téma: Sladkovodní živočichové a jejich životní prostředí. Data byla shromažďována prostřednictvím experimentu s využitím spárovaných skupin. Výuka v experimentální skupině probíhala v prostředí školních zahrad. Výuka kontrolní skupiny byla organizována v běžné třídě. Mezi skupinami byl patrný rozdíl v dosahování afektivních cílů. Žáci v experimentální skupině projevovali větší zájem o výuku než žáci ve skupině kontrolní.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Project – based education in science education: empirical texts XV

  • ISBN

    978-80-7290-980-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    168-174

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Nov 2, 2017

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000455249900019