All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Impact of fieldwork education on performing cognitive and affective objectives in pupils at primary schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43903631" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43903631 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202101-0004_vliv-terenni-vyuky-na-dosahovani-kognitivnich-a-afektivnich-cilu-u-zaku-na-primarnim-stupni-zakladnich-skol.php" target="_blank" >http://e-pedagogium.upol.cz/artkey/epd-202101-0004_vliv-terenni-vyuky-na-dosahovani-kognitivnich-a-afektivnich-cilu-u-zaku-na-primarnim-stupni-zakladnich-skol.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/epd.2020.021" target="_blank" >10.5507/epd.2020.021</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv terénní výuky na dosahování kognitivních a afektivních cílů u žáků na primárním stupni základních škol

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na dosahování vzdělávacích cílů v kognitivní a afektivní rovině u žáků na primárním stupni základních škol v závislosti na využití rozdílného výukového prostředí. V kontrolní skupině probíhala výuka v tradiční učebně, ve skupině experimentální v prostředí školní zahrady. Tematicky byla výuka zaměřena na běžně se vyskytující bezobratlé živočichy. Na výzkumném šetření spolupracovalo 225 žáků pátých tříd. Dosahování znalostních cílů bylo ověřováno na základě systému pre-test a post-test. Úroveň afektivních cílů byla zjišťována s pomocí dotazníku Likertova typu. Výsledky poukazují na statisticky významný vliv terénní výuky v prostředí školní zahrady na kognici v oblasti poznávání živočichů a na zájem žáků o dané téma.

  • Czech name

    Vliv terénní výuky na dosahování kognitivních a afektivních cílů u žáků na primárním stupni základních škol

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na dosahování vzdělávacích cílů v kognitivní a afektivní rovině u žáků na primárním stupni základních škol v závislosti na využití rozdílného výukového prostředí. V kontrolní skupině probíhala výuka v tradiční učebně, ve skupině experimentální v prostředí školní zahrady. Tematicky byla výuka zaměřena na běžně se vyskytující bezobratlé živočichy. Na výzkumném šetření spolupracovalo 225 žáků pátých tříd. Dosahování znalostních cílů bylo ověřováno na základě systému pre-test a post-test. Úroveň afektivních cílů byla zjišťována s pomocí dotazníku Likertova typu. Výsledky poukazují na statisticky významný vliv terénní výuky v prostředí školní zahrady na kognici v oblasti poznávání živočichů a na zájem žáků o dané téma.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    21

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    54-66

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database