All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inquiry-Based Learning of Robotics Inquiry - Based Learning of Robotics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43901998" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43901998 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Badatelsky orientovaná výuka robotiky

  • Original language description

    Disertační práce se zaměřuje na badatelsky orientovanou výuku robotiky. Téma badatelsky orientované výuky je v dostupných zdrojích nejednoznačně definované, v robotice je toto téma prakticky neprobádané. Ve školním prostředí se robotika jeví jako nový prostředek pro výuku informatických předmětů, a proto je výzkum zaměřen na vedení vyučovací hodiny badatelsky orientovanými úlohami. Cílem výzkumu je zjistit, zda badatelsky orientovaná výuka robotiky přispívá k rozvoji informatického myšlení žáků druhého stupně základních škol v těchto třech složkách (algoritmizace, abstrakce a evaluace). Jedná se o kvalitativní výzkum využívající metodu akčního výzkumu. Sběr dat bude zajišťován pomocí rozhovorů s žáky, učiteli, pozorováním a natáčením žáků při práci. Zjištěné poznatky mohou přispět k rozvoji výuky informatiky.

  • Czech name

    Badatelsky orientovaná výuka robotiky

  • Czech description

    Disertační práce se zaměřuje na badatelsky orientovanou výuku robotiky. Téma badatelsky orientované výuky je v dostupných zdrojích nejednoznačně definované, v robotice je toto téma prakticky neprobádané. Ve školním prostředí se robotika jeví jako nový prostředek pro výuku informatických předmětů, a proto je výzkum zaměřen na vedení vyučovací hodiny badatelsky orientovanými úlohami. Cílem výzkumu je zjistit, zda badatelsky orientovaná výuka robotiky přispívá k rozvoji informatického myšlení žáků druhého stupně základních škol v těchto třech složkách (algoritmizace, abstrakce a evaluace). Jedná se o kvalitativní výzkum využívající metodu akčního výzkumu. Sběr dat bude zajišťován pomocí rozhovorů s žáky, učiteli, pozorováním a natáčením žáků při práci. Zjištěné poznatky mohou přispět k rozvoji výuky informatiky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Information and Communication Technologies in Education

  • ISBN

    978-80-7599-210-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    21-29

  • Publisher name

    Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    PF, Ostravská univerzita v Ostravě

  • Event date

    Sep 8, 2020

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article