All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Does inquiry-based learning contribute to the development of computational thinking?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F22%3A43905222" target="_blank" >RIV/60076658:12410/22:43905222 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://pdfweb.truni.sk/katedry/kps/veda-vyskum?juvenilia-paedagogica-2022#zbornik" target="_blank" >https://pdfweb.truni.sk/katedry/kps/veda-vyskum?juvenilia-paedagogica-2022#zbornik</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přispívá badatelsky orientovaná výuka k rozvoji informatického myšlení?

  • Original language description

    Nově pojatá informatika zaměřená na rozvíjení informatického myšlení žáků hledá nová témataa nové moderní metody výuky podporující aktivního žáka. Ve školním prostředí se robotika jevíjako vhodné vzdělávací téma pro výuku informatických předmětů. Téma badatelsky orientovanévýuky je v dostupných zdrojích vnímáno jako objevné, v informatice obecně a též v robotice jetoto téma prakticky neprobádané. Proto je výzkum zaměřen na vedení výuky základů robotikybadatelsky orientovanými úlohami. Cílem výzkumu je zjistit, zda badatelsky orientovaná výukarobotiky přispívá k rozvoji informatického myšlení žáků druhého stupně základních školv těchto třech složkách (algoritmizace, abstrakce a evaluace).

  • Czech name

    Přispívá badatelsky orientovaná výuka k rozvoji informatického myšlení?

  • Czech description

    Nově pojatá informatika zaměřená na rozvíjení informatického myšlení žáků hledá nová témataa nové moderní metody výuky podporující aktivního žáka. Ve školním prostředí se robotika jevíjako vhodné vzdělávací téma pro výuku informatických předmětů. Téma badatelsky orientovanévýuky je v dostupných zdrojích vnímáno jako objevné, v informatice obecně a též v robotice jetoto téma prakticky neprobádané. Proto je výzkum zaměřen na vedení výuky základů robotikybadatelsky orientovanými úlohami. Cílem výzkumu je zjistit, zda badatelsky orientovaná výukarobotiky přispívá k rozvoji informatického myšlení žáků druhého stupně základních školv těchto třech složkách (algoritmizace, abstrakce a evaluace).

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov

  • ISBN

    978-80-568-0503-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    95-100

  • Publisher name

    Trnavská univerzita v Trnavě

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    Feb 11, 2022

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article