Integrated teaching from the perspective of mathematics teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902073" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902073 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky
Original language description
Publikace nabízí obecně didaktický a oborově didaktický pohled na možnosti integrované výuky matematiky. Úvodní část knihy představuje teoretická východiska integrované výuky matematiky a diskutuje otázky spojené s její realizací v edukační praxi (kapitola 1), s obsahem a didaktickou interpretací kurikula (kapitola 2). Další kapitoly pak postupně podrobně představují různé konkrétní formy realizace integrované výuky matematiky: integraci matematiky a informatiky (kapitola 3), finanční vzdělávání (kapitola 4), CLIL - Content and Language Integrated Learning (kapitola 5) a STEM - Science, Technology, Engineering and Mathematics (kapitola 6). Vybrané aspekty integrace vzdělávacích obsahů jsou popsány v rovině teoretické i praktické; k praktické rovině je přistupováno prostřednictvím učebních úloh a příkladů dobré praxe.
Czech name
Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky
Czech description
Publikace nabízí obecně didaktický a oborově didaktický pohled na možnosti integrované výuky matematiky. Úvodní část knihy představuje teoretická východiska integrované výuky matematiky a diskutuje otázky spojené s její realizací v edukační praxi (kapitola 1), s obsahem a didaktickou interpretací kurikula (kapitola 2). Další kapitoly pak postupně podrobně představují různé konkrétní formy realizace integrované výuky matematiky: integraci matematiky a informatiky (kapitola 3), finanční vzdělávání (kapitola 4), CLIL - Content and Language Integrated Learning (kapitola 5) a STEM - Science, Technology, Engineering and Mathematics (kapitola 6). Vybrané aspekty integrace vzdělávacích obsahů jsou popsány v rovině teoretické i praktické; k praktické rovině je přistupováno prostřednictvím učebních úloh a příkladů dobré praxe.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7394-841-2
Number of pages
170
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Place of publication
České Budějovice
UT code for WoS book
—