All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Integrated teaching from the perspective of mathematics teaching

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902073" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902073 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky

  • Original language description

    Publikace nabízí obecně didaktický a oborově didaktický pohled na možnosti integrované výuky matematiky. Úvodní část knihy představuje teoretická východiska integrované výuky matematiky a diskutuje otázky spojené s její realizací v edukační praxi (kapitola 1), s obsahem a didaktickou interpretací kurikula (kapitola 2). Další kapitoly pak postupně podrobně představují různé konkrétní formy realizace integrované výuky matematiky: integraci matematiky a informatiky (kapitola 3), finanční vzdělávání (kapitola 4), CLIL - Content and Language Integrated Learning (kapitola 5) a STEM - Science, Technology, Engineering and Mathematics (kapitola 6). Vybrané aspekty integrace vzdělávacích obsahů jsou popsány v rovině teoretické i praktické; k praktické rovině je přistupováno prostřednictvím učebních úloh a příkladů dobré praxe.

  • Czech name

    Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky

  • Czech description

    Publikace nabízí obecně didaktický a oborově didaktický pohled na možnosti integrované výuky matematiky. Úvodní část knihy představuje teoretická východiska integrované výuky matematiky a diskutuje otázky spojené s její realizací v edukační praxi (kapitola 1), s obsahem a didaktickou interpretací kurikula (kapitola 2). Další kapitoly pak postupně podrobně představují různé konkrétní formy realizace integrované výuky matematiky: integraci matematiky a informatiky (kapitola 3), finanční vzdělávání (kapitola 4), CLIL - Content and Language Integrated Learning (kapitola 5) a STEM - Science, Technology, Engineering and Mathematics (kapitola 6). Vybrané aspekty integrace vzdělávacích obsahů jsou popsány v rovině teoretické i praktické; k praktické rovině je přistupováno prostřednictvím učebních úloh a příkladů dobré praxe.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7394-841-2

  • Number of pages

    170

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS book