Factors of Corporate Culture and Strategy of Human Resources Management in Grocery Company
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F06%3A00012279" target="_blank" >RIV/60076658:12510/06:00012279 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Faktory podnikové kultury a strategie řízení lidských zdrojů v potravinářském podniku
Original language description
Článek pojednává o analýze podnikové kultury a jejím využití jako jednoho z nástrojů strategického řízení lidských zdrojů ve vybraném potravinářském podniku. Cílem výzkumu byla specifikace rozhodujících faktorů podnikové kultury, typologie podnikové kultury v souvislosti se strategií podniku v oblasti řízení lidských zdrojů. Silná podniková kultura může za určitých okolností suplovat podnikovou strategii, má pozitivní vliv na výkonnost organizace a posiluje motivaci zaměstnanců.
Czech name
Faktory podnikové kultury a strategie řízení lidských zdrojů v potravinářském podniku
Czech description
Článek pojednává o analýze podnikové kultury a jejím využití jako jednoho z nástrojů strategického řízení lidských zdrojů ve vybraném potravinářském podniku. Cílem výzkumu byla specifikace rozhodujících faktorů podnikové kultury, typologie podnikové kultury v souvislosti se strategií podniku v oblasti řízení lidských zdrojů. Silná podniková kultura může za určitých okolností suplovat podnikovou strategii, má pozitivní vliv na výkonnost organizace a posiluje motivaci zaměstnanců.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Bohemiae Medionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
ISSN
1212-3285
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—