All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Acceptance ratio of mobile marketing in the Czech population

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011134" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011134 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti

  • Original language description

    Změna spotřebitelského chování vede ke změně marketingové komunikace, v současné době jsou častěji než dříve používány marketingové techniky cílené marketingové komunikace. Vedle direkt mailu, telemarketingu, e-mal marketingu a dalších sem řadíme i mobilmarketing. Mobil marketing je realizován prostřednictvím mobilního telefonu spotřebitelů. Jeho výhody a nevýhody jsou zmíněny v tomto článku. Jak dalece jsou čeští spotřebitelé připraveni a ochotni přijímat komerční zprávy do mobilního telefonu je cílemvýzkumu, z jehož výsledků vyplývá, že 54% respondentů nechce přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon a to ani za bonus, poskytnutý operátorem, 46% je ochotna přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon, z čehož pouze 7% bez bonusu. K podobným výsledkům dospěla i firma Mediaresearch, která prováděla výzkum v roce 2008. V tomto výzkumu bylo 45 % respondentů ochotno přijímat reklamní zprávy na mobilní telefon.

  • Czech name

    Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti

  • Czech description

    Změna spotřebitelského chování vede ke změně marketingové komunikace, v současné době jsou častěji než dříve používány marketingové techniky cílené marketingové komunikace. Vedle direkt mailu, telemarketingu, e-mal marketingu a dalších sem řadíme i mobilmarketing. Mobil marketing je realizován prostřednictvím mobilního telefonu spotřebitelů. Jeho výhody a nevýhody jsou zmíněny v tomto článku. Jak dalece jsou čeští spotřebitelé připraveni a ochotni přijímat komerční zprávy do mobilního telefonu je cílemvýzkumu, z jehož výsledků vyplývá, že 54% respondentů nechce přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon a to ani za bonus, poskytnutý operátorem, 46% je ochotna přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon, z čehož pouze 7% bez bonusu. K podobným výsledkům dospěla i firma Mediaresearch, která prováděla výzkum v roce 2008. V tomto výzkumu bylo 45 % respondentů ochotno přijímat reklamní zprávy na mobilní telefon.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    6

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database