Acceptance ratio of mobile marketing in the Czech population
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011134" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011134 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti
Original language description
Změna spotřebitelského chování vede ke změně marketingové komunikace, v současné době jsou častěji než dříve používány marketingové techniky cílené marketingové komunikace. Vedle direkt mailu, telemarketingu, e-mal marketingu a dalších sem řadíme i mobilmarketing. Mobil marketing je realizován prostřednictvím mobilního telefonu spotřebitelů. Jeho výhody a nevýhody jsou zmíněny v tomto článku. Jak dalece jsou čeští spotřebitelé připraveni a ochotni přijímat komerční zprávy do mobilního telefonu je cílemvýzkumu, z jehož výsledků vyplývá, že 54% respondentů nechce přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon a to ani za bonus, poskytnutý operátorem, 46% je ochotna přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon, z čehož pouze 7% bez bonusu. K podobným výsledkům dospěla i firma Mediaresearch, která prováděla výzkum v roce 2008. V tomto výzkumu bylo 45 % respondentů ochotno přijímat reklamní zprávy na mobilní telefon.
Czech name
Míra akceptace mobil marketingu v české společnosti
Czech description
Změna spotřebitelského chování vede ke změně marketingové komunikace, v současné době jsou častěji než dříve používány marketingové techniky cílené marketingové komunikace. Vedle direkt mailu, telemarketingu, e-mal marketingu a dalších sem řadíme i mobilmarketing. Mobil marketing je realizován prostřednictvím mobilního telefonu spotřebitelů. Jeho výhody a nevýhody jsou zmíněny v tomto článku. Jak dalece jsou čeští spotřebitelé připraveni a ochotni přijímat komerční zprávy do mobilního telefonu je cílemvýzkumu, z jehož výsledků vyplývá, že 54% respondentů nechce přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon a to ani za bonus, poskytnutý operátorem, 46% je ochotna přijímat reklamní zprávy na svůj mobilní telefon, z čehož pouze 7% bez bonusu. K podobným výsledkům dospěla i firma Mediaresearch, která prováděla výzkum v roce 2008. V tomto výzkumu bylo 45 % respondentů ochotno přijímat reklamní zprávy na mobilní telefon.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
AUSPICIA : recenzovaný časopis pro otázky společenských věd
ISSN
1214-4967
e-ISSN
—
Volume of the periodical
6
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—