All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Mobile marketing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011136" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011136 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mobil marketing

  • Original language description

    Tento článek se zabývá jedním z moderních trendů v marketingové komunikaci, kterým je mobil marketing. Koncem roku 2008 bylo spuštěno několik projektů, které využívají k cílené marketingové komunikaci mobilní telefony spotřebitelů. Komerční zprávy jsou zasílány na základě souhlasu či registrace spotřebitelů na speciálních webových stránkách, například hellomobile.cz. Přínosem pro spotřebitele je bonus, který může mít více forem. Od zasílání peněz na účet, přes volné SMS/MMS a minuty, až po bonusy zasílané přímo operátorovi, na jejichž základě je spotřebiteli snížena paušální platba. Výhodou pro zadavatele takovéto reklamy je jednoznačně přesná segmentace a měřitelnost. Z výzkumu, který proběhl na EF JU v Českých Budějovicích v roce 2008 vyplývá, že tento způsob komunikace by přivítalo 45,9% respondentů. Tento výsledek je podpořen i průzkumy společností Omnicom Media Group a Mediaresearch. V případě společnosti Omnicom Media Group by komerční zprávy na mobilní telefon za bonus přivítalo

  • Czech name

    Mobil marketing

  • Czech description

    Tento článek se zabývá jedním z moderních trendů v marketingové komunikaci, kterým je mobil marketing. Koncem roku 2008 bylo spuštěno několik projektů, které využívají k cílené marketingové komunikaci mobilní telefony spotřebitelů. Komerční zprávy jsou zasílány na základě souhlasu či registrace spotřebitelů na speciálních webových stránkách, například hellomobile.cz. Přínosem pro spotřebitele je bonus, který může mít více forem. Od zasílání peněz na účet, přes volné SMS/MMS a minuty, až po bonusy zasílané přímo operátorovi, na jejichž základě je spotřebiteli snížena paušální platba. Výhodou pro zadavatele takovéto reklamy je jednoznačně přesná segmentace a měřitelnost. Z výzkumu, který proběhl na EF JU v Českých Budějovicích v roce 2008 vyplývá, že tento způsob komunikace by přivítalo 45,9% respondentů. Tento výsledek je podpořen i průzkumy společností Omnicom Media Group a Mediaresearch. V případě společnosti Omnicom Media Group by komerční zprávy na mobilní telefon za bonus přivítalo

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod

  • ISSN

    1212-3285

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    12

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database