All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumer engagement in retailing - obtaining of suggestions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F14%3A43887305" target="_blank" >RIV/60076658:12510/14:43887305 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://portal.mins.sk/userdata/Image/MI_21.pdf" target="_blank" >http://portal.mins.sk/userdata/Image/MI_21.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Angažovanost spotřebitelů v maloobchodě - získání námětů

  • Original language description

    Předkládaný článek se zabývá získáváním informací při využití angažovanosti spotřebitelů v obchodních podnicích, zde konkrétně se jedná o maloobchod. Samotné získávání informací je možné kategorizovat dle účelu, který obchodník sleduje. Může se jednat ozískání námětů, jak vylepšit obchodní procesy v prodejně anebo jde o sběr dat o spotřebitelích a jejich spotřebním chování (to se například zjišťuje v rámci věrnostních programů). Tento článek pojednává o získávání námětů za účelem zlepšování obchodníchprocesů. Spotřebitelé jsou buď přímo povzbuzováni, aby podniku sdělovali své náměty, nebo tak činí i bez markantního podněcování ze strany podniku. Podnik tak získává cennou zpětnou vazbu od svých spotřebitelů a dále se rozhoduje, jak na ně zareaguje a zda na jejich základě nějakým způsobem upraví své služby nebo jiné aktivity. Nedílnou součástí úvah o reakcích podniku na získané podněty je ekonomická stránka věci - podnik se musí zabývat ekonomickými dopady, které vyplývají z implementa

  • Czech name

    Angažovanost spotřebitelů v maloobchodě - získání námětů

  • Czech description

    Předkládaný článek se zabývá získáváním informací při využití angažovanosti spotřebitelů v obchodních podnicích, zde konkrétně se jedná o maloobchod. Samotné získávání informací je možné kategorizovat dle účelu, který obchodník sleduje. Může se jednat ozískání námětů, jak vylepšit obchodní procesy v prodejně anebo jde o sběr dat o spotřebitelích a jejich spotřebním chování (to se například zjišťuje v rámci věrnostních programů). Tento článek pojednává o získávání námětů za účelem zlepšování obchodníchprocesů. Spotřebitelé jsou buď přímo povzbuzováni, aby podniku sdělovali své náměty, nebo tak činí i bez markantního podněcování ze strany podniku. Podnik tak získává cennou zpětnou vazbu od svých spotřebitelů a dále se rozhoduje, jak na ně zareaguje a zda na jejich základě nějakým způsobem upraví své služby nebo jiné aktivity. Nedílnou součástí úvah o reakcích podniku na získané podněty je ekonomická stránka věci - podnik se musí zabývat ekonomickými dopady, které vyplývají z implementa

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Marketing Science and Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    IX

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    16-25

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database