VYSOČINA DESTINATION AND IT´S PROMOTION ON THE INTERNET
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F17%3A43895953" target="_blank" >RIV/60076658:12510/17:43895953 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/49777513:23510/17:43949822
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
DESTINACE VYSOČINA A JEJÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE NA INTERNETU
Original language description
Dnešní návštěvník je zahlcen informacemi, které ho ovlivňují, proto je třeba zaměřit marketingovou komunikaci na konkrétního návštěvníka a zaujmout jeho pozornost. Příspěvek se zabývá hodnocením marketingové komunikace na internetu destinace Vysočina, respektive organizace Vysočina Tourism jejíž činností je, mimo jiné, komunikace. Příspěvek analyzuje internetové stránky destinace Vysočina pomocí kvalitativní metody pozorování s využitím oční kamery a obsahové analýzy, která byla provedena v prosinci 2016. Cílem příspěvku je zjistit uživatelskou přívětivost webových stránek destinace a jejich funkčnost. Stánky jsou zaměřeny více informativně než pro-obchodně, což vychází z charakteru činnosti organizace a zdrojů financování. Z výsledků je zřejmé, že analyzované webové stránky obsahují celou řadu nedostatků. Především se jedná o jejich funkčnost a nedostupný obsah. Při poskytování informací je třeba využít nejjednodušších cest, aby nedocházelo k odrazení zákazníka složitým hledáním.
Czech name
DESTINACE VYSOČINA A JEJÍ MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE NA INTERNETU
Czech description
Dnešní návštěvník je zahlcen informacemi, které ho ovlivňují, proto je třeba zaměřit marketingovou komunikaci na konkrétního návštěvníka a zaujmout jeho pozornost. Příspěvek se zabývá hodnocením marketingové komunikace na internetu destinace Vysočina, respektive organizace Vysočina Tourism jejíž činností je, mimo jiné, komunikace. Příspěvek analyzuje internetové stránky destinace Vysočina pomocí kvalitativní metody pozorování s využitím oční kamery a obsahové analýzy, která byla provedena v prosinci 2016. Cílem příspěvku je zjistit uživatelskou přívětivost webových stránek destinace a jejich funkčnost. Stánky jsou zaměřeny více informativně než pro-obchodně, což vychází z charakteru činnosti organizace a zdrojů financování. Z výsledků je zřejmé, že analyzované webové stránky obsahují celou řadu nedostatků. Především se jedná o jejich funkčnost a nedostupný obsah. Při poskytování informací je třeba využít nejjednodušších cest, aby nedocházelo k odrazení zákazníka složitým hledáním.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy cestovního ruchu: Cestovní ruch jako křižovatka poznatků
ISBN
978-80-88064-30-5
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
9
Pages from-to
135-143
Publisher name
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Place of publication
Jihlava
Event location
Jihlava
Event date
Feb 22, 2017
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—