All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Data Using in Destination Marketing – Case Study of Upper Austria

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F22%3A43906172" target="_blank" >RIV/60076658:12510/22:43906172 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2022" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2022</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití dat v marketingovém řízení destinace- případová studie destinace Horní Rakousko

  • Original language description

    Data a informace jsou základem pro řízení organizací, informace potřebujeme k měření výsledků i k porovnání plánů se skutečností. Na základě dat můžeme predikovat vývoj a rozpoznávat trendy, reagovat na změny a řešit krizové situace. V destinacích cestovního ruchu jsou informace a data nejen základem pro řízení destinace, jsou spolu s vizí podkladem pro směřování destinace jako celku, kde své zájmy prosazují a obhajují různorodé subjekty. Na příkladu destinace cestovního ruchu Horní Rakousko je provedena rešerše a přehled využívaných dat pro marketingové řízení destinace. Jsou definovány druhy využívaných dat, je popsáno, jak jsou data získávána, zpracovávána, interpretována a využívána. Rešerše slouží jako základ pro další výzkumnou činnost.

  • Czech name

    Využití dat v marketingovém řízení destinace- případová studie destinace Horní Rakousko

  • Czech description

    Data a informace jsou základem pro řízení organizací, informace potřebujeme k měření výsledků i k porovnání plánů se skutečností. Na základě dat můžeme predikovat vývoj a rozpoznávat trendy, reagovat na změny a řešit krizové situace. V destinacích cestovního ruchu jsou informace a data nejen základem pro řízení destinace, jsou spolu s vizí podkladem pro směřování destinace jako celku, kde své zájmy prosazují a obhajují různorodé subjekty. Na příkladu destinace cestovního ruchu Horní Rakousko je provedena rešerše a přehled využívaných dat pro marketingové řízení destinace. Jsou definovány druhy využívaných dat, je popsáno, jak jsou data získávána, zpracovávána, interpretována a využívána. Rešerše slouží jako základ pro další výzkumnou činnost.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy cestovního ruchu „KRIZOVÁ ŘEŠENÍ PRO CESTOVNÍ RUCH“-recenzovaný sborník z mezinárodní konference

  • ISBN

    978-80-88064-57-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    375-386

  • Publisher name

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Place of publication

    Jihlava

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Mar 2, 2022

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article