All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Growth Strategy and Corporate Social Responsibility of Companies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F16%3A00533189" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/16:00533189 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/25619161:_____/16:N0000074

  • Result on the web

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Strategie růstu a společenská odpovědnost firem

  • Original language description

    Růst ekonomiky v současném konkurenčním prostředí vyžaduje odpovídající reakci ode všech podniků, hotelnictví nevyjímaje. Odpovídající reakcí může být například strategie zaměřená na snížení nákladů nebo diferenciaci poskytovaných služeb. Za jednu z možných strategií, která zabezpečí růst, lze rovněž považovat využití společenské odpovědnosti firem. Ta je založena na třech tradičních rozhodujících faktorech, které zahrnují sociální, ekonomické a ekologické hodnoty. Autoři článku na základě provedeného dotazníkového šetření mezi vrcholovými a středními manažery hotelů a hotelových řetězců zjišťovali názory na využívání vynikající pověsti firmy v oblasti její společenské odpovědnosti pro dosažení ziskového a udržitelného růstu. Výsledky výzkumu poukazují na to, že realizovaný strategický záměr u většiny hotelů v současnosti představuje strategii růstu.K dosažení dlouhodobého ziskového růstu je využíváno zejména vybudování silné značky, získání nadšených zákazníků (stakeholderů) a inovace výrobků a služeb. Manažeři přisuzují vynikající pověsti v oblasti společenské odpovědnosti jen průměrný význam. Výzkum rovněž prokázal, že u společenské odpovědnosti hotelů je největší pozornost zaměřena do ekonomické oblasti, nejméně je využívána environmentální oblast. Prokázala se závislost uplatňování cesty spočívající v dosažení vynikající pověsti v oblasti společenské odpovědnosti firmy podle státu, velikosti sídla, velikosti hotelu, a pokud má hotel zpracován etický kodex

  • Czech name

    Strategie růstu a společenská odpovědnost firem

  • Czech description

    Růst ekonomiky v současném konkurenčním prostředí vyžaduje odpovídající reakci ode všech podniků, hotelnictví nevyjímaje. Odpovídající reakcí může být například strategie zaměřená na snížení nákladů nebo diferenciaci poskytovaných služeb. Za jednu z možných strategií, která zabezpečí růst, lze rovněž považovat využití společenské odpovědnosti firem. Ta je založena na třech tradičních rozhodujících faktorech, které zahrnují sociální, ekonomické a ekologické hodnoty. Autoři článku na základě provedeného dotazníkového šetření mezi vrcholovými a středními manažery hotelů a hotelových řetězců zjišťovali názory na využívání vynikající pověsti firmy v oblasti její společenské odpovědnosti pro dosažení ziskového a udržitelného růstu. Výsledky výzkumu poukazují na to, že realizovaný strategický záměr u většiny hotelů v současnosti představuje strategii růstu.K dosažení dlouhodobého ziskového růstu je využíváno zejména vybudování silné značky, získání nadšených zákazníků (stakeholderů) a inovace výrobků a služeb. Manažeři přisuzují vynikající pověsti v oblasti společenské odpovědnosti jen průměrný význam. Výzkum rovněž prokázal, že u společenské odpovědnosti hotelů je největší pozornost zaměřena do ekonomické oblasti, nejméně je využívána environmentální oblast. Prokázala se závislost uplatňování cesty spočívající v dosažení vynikající pověsti v oblasti společenské odpovědnosti firmy podle státu, velikosti sídla, velikosti hotelu, a pokud má hotel zpracován etický kodex

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Logos Polytechnikos

  • ISSN

    1804-3682

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    18

  • Pages from-to

    59-76

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database