All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Competence of the commander - leader

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F17%3A00534974" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/17:00534974 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kompetence velitele - leadera

  • Original language description

    V habilitační práci byla provedena analýza možných přístupů ke kompetencím vojenského leadera. Jako možný směr přístupu ke kompetencím je důraz na jemné dovednosti (subtle skills). Výstupem analýzy je model, který vychází z pohyblivosti jedince v sociálním kontinuu, z pohyblivosti jedince v kognitivním kontinuu a z pohyblivosti v dimenzi vnějšího prostředí. Pohyblivost v sociálním kontinuu zahrnuje parametry jedinec - člen týmu - velitel týmu. Parametry analýza - kritické myšlení - intuice jsou pro vymezení pohyblivosti na kognitivním kontinuu a pohyblivost jedince v dimenzi vnějšího prostředí popisují parametry situace a úlohy, ve kterých se jedinec vyskytuje. Jedním z významných výstupů a naplnění hlavního cíle habilitační práce, je předložení modelu kompetencí velitele - leadera. Model kompetencí lze vnímat jako zhuštěné popisy či formulace optimálních stavů, které vyplývají ze vztahu mezi jedincem a systémem (prostředím). V závěrečné kapitole je v souladu se čtvrtým dílčím cílem habilitační práce, navržen model prostředí pro identifikaci a následný rozvoj kompetencí velitele - leadera, který zahrnuje uvedené principy.

  • Czech name

    Kompetence velitele - leadera

  • Czech description

    V habilitační práci byla provedena analýza možných přístupů ke kompetencím vojenského leadera. Jako možný směr přístupu ke kompetencím je důraz na jemné dovednosti (subtle skills). Výstupem analýzy je model, který vychází z pohyblivosti jedince v sociálním kontinuu, z pohyblivosti jedince v kognitivním kontinuu a z pohyblivosti v dimenzi vnějšího prostředí. Pohyblivost v sociálním kontinuu zahrnuje parametry jedinec - člen týmu - velitel týmu. Parametry analýza - kritické myšlení - intuice jsou pro vymezení pohyblivosti na kognitivním kontinuu a pohyblivost jedince v dimenzi vnějšího prostředí popisují parametry situace a úlohy, ve kterých se jedinec vyskytuje. Jedním z významných výstupů a naplnění hlavního cíle habilitační práce, je předložení modelu kompetencí velitele - leadera. Model kompetencí lze vnímat jako zhuštěné popisy či formulace optimálních stavů, které vyplývají ze vztahu mezi jedincem a systémem (prostředím). V závěrečné kapitole je v souladu se čtvrtým dílčím cílem habilitační práce, navržen model prostředí pro identifikaci a následný rozvoj kompetencí velitele - leadera, který zahrnuje uvedené principy.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50901 - Other social sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů