What the teachers of English said about e-learning in their instruction
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F09%3A00421341" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/09:00421341 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Co řekli učitelé anglického jazyka o e-learningu v jejich výuce
Original language description
Příspěvek se zabývá výzkumným projektem, který byl proveden na Univerzitě obrany v Brně a v kterém byli učitelé anglického jazyka z Fakulty vojenských technologií zkoumáni z hlediska jejich obecných postojů a praktického využívání e-learningu v jejich výuce. Cílem výzkumu bylo zjistit, do jaké míry jsou postoje učitelů k e-learningu a jejich skutečné využívání e-learningu slučitelné, jak se tyto dvě oblasti navzájem ovlivňují a jaké jsou nejdůležitější faktory ovlivňující zavádění e-learningu učiteli dojejich výuky. Za tímto účelem byly v projektu uplatněny dvě výzkumné metody, kdy tou první byl dotazník a tou druhou polostrukturovaný rozhovor. Tento příspěvek je zaměřen na popis druhé uvedené metody jakožto příkladu kvalitativního výzkumu a příspěvekuvádí dílčí výsledky, které byly touto metodou získány.
Czech name
Co řekli učitelé anglického jazyka o e-learningu v jejich výuce
Czech description
Příspěvek se zabývá výzkumným projektem, který byl proveden na Univerzitě obrany v Brně a v kterém byli učitelé anglického jazyka z Fakulty vojenských technologií zkoumáni z hlediska jejich obecných postojů a praktického využívání e-learningu v jejich výuce. Cílem výzkumu bylo zjistit, do jaké míry jsou postoje učitelů k e-learningu a jejich skutečné využívání e-learningu slučitelné, jak se tyto dvě oblasti navzájem ovlivňují a jaké jsou nejdůležitější faktory ovlivňující zavádění e-learningu učiteli dojejich výuky. Za tímto účelem byly v projektu uplatněny dvě výzkumné metody, kdy tou první byl dotazník a tou druhou polostrukturovaný rozhovor. Tento příspěvek je zaměřen na popis druhé uvedené metody jakožto příkladu kvalitativního výzkumu a příspěvekuvádí dílčí výsledky, které byly touto metodou získány.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
KA - Militarism
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Modernizace výuky cizích jazyků pro zvýšení konkurenceschopnosti absolventů VŠ
ISBN
978-80-7372-501-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
1-7
Publisher name
Technická univerzita Liberec
Place of publication
Liberec
Event location
Liberec
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—