All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

What the teachers of English said about e-learning in their instruction

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F09%3A00421341" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/09:00421341 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Co řekli učitelé anglického jazyka o e-learningu v jejich výuce

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá výzkumným projektem, který byl proveden na Univerzitě obrany v Brně a v kterém byli učitelé anglického jazyka z Fakulty vojenských technologií zkoumáni z hlediska jejich obecných postojů a praktického využívání e-learningu v jejich výuce. Cílem výzkumu bylo zjistit, do jaké míry jsou postoje učitelů k e-learningu a jejich skutečné využívání e-learningu slučitelné, jak se tyto dvě oblasti navzájem ovlivňují a jaké jsou nejdůležitější faktory ovlivňující zavádění e-learningu učiteli dojejich výuky. Za tímto účelem byly v projektu uplatněny dvě výzkumné metody, kdy tou první byl dotazník a tou druhou polostrukturovaný rozhovor. Tento příspěvek je zaměřen na popis druhé uvedené metody jakožto příkladu kvalitativního výzkumu a příspěvekuvádí dílčí výsledky, které byly touto metodou získány.

  • Czech name

    Co řekli učitelé anglického jazyka o e-learningu v jejich výuce

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá výzkumným projektem, který byl proveden na Univerzitě obrany v Brně a v kterém byli učitelé anglického jazyka z Fakulty vojenských technologií zkoumáni z hlediska jejich obecných postojů a praktického využívání e-learningu v jejich výuce. Cílem výzkumu bylo zjistit, do jaké míry jsou postoje učitelů k e-learningu a jejich skutečné využívání e-learningu slučitelné, jak se tyto dvě oblasti navzájem ovlivňují a jaké jsou nejdůležitější faktory ovlivňující zavádění e-learningu učiteli dojejich výuky. Za tímto účelem byly v projektu uplatněny dvě výzkumné metody, kdy tou první byl dotazník a tou druhou polostrukturovaný rozhovor. Tento příspěvek je zaměřen na popis druhé uvedené metody jakožto příkladu kvalitativního výzkumu a příspěvekuvádí dílčí výsledky, které byly touto metodou získány.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    KA - Militarism

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Modernizace výuky cizích jazyků pro zvýšení konkurenceschopnosti absolventů VŠ

  • ISBN

    978-80-7372-501-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    1-7

  • Publisher name

    Technická univerzita Liberec

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article