All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pupils' motivation and fear in teaching mathematics from the point of view of Czech teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F15%3A10314036" target="_blank" >RIV/00216208:11410/15:10314036 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    němčina

  • Original language name

    Schülermotivation und Angst im Mathematikunterricht aus der Sicht tschechischer

  • Original language description

    Následující článek prezentuje výsledky výzkumného projektu, jehož cílem bylo zjistit, jak učitelé pohlížejí na své žáky, zejména jaké obtíže vnímají při výuce matematiky, a jaké výukové metody považují za nejefektivnější pro motivaci svých žáků. Ve výzkumném projektu byla použita metoda rozhovoru s otevřenými otázkami. Výzkum byl prováděn na vzorku 60 učitelů, mezi kterými byli jak učitelé ze základních škol, tak učitelé z nižších ročníků středních škol. Výsledky analýz provedených v této studii ukazují, že většina učitelů se vážně nezapojuje do debaty o pozitivní motivaci k učení, ani s ohledem na žákovský "strach ze selhání". Vliv těchto dvou aspektů na učení se žáků tedy není příliš uvažován. To, že učitelům chybí vhled to těchto otázek, se často odráží v jejich nespokojenosti s přístupem jejich žáků a/nebo prací jejich žáků v hodinách matematiky

  • Czech name

  • Czech description

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F11%2F1740" target="_blank" >GAP407/11/1740: Critical areas of mathematics at the primary school - analysis of teachers' didactic practices</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů