Information technology as a reinforcing element of education of academic staff
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20020OM" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20020OM - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Informační technologie jako posilující prvek výuky akademického pracovníka
Original language description
V rámci řešení projektu 7. RP IRNet (International research network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT instruments, e-learning and intercultural competences) bylo realizováno dotazníkové šetření ve všech řešitelských zemích, které se zaměřilo na zjištění, jaký význam přikládají vysokoškolští učitelé využívání elektronických zdrojů ve výuce a jakých cílů pomocí nich dosahují, jaké zdroje používají nejčastěji, jak pomocí nich ovlivňují studijní aktivity studentů a jak usilují o to, aby přinesly užitek všem studentům. Příspěvek prezentuje výsledky tohoto šetření pro Českou republiku.
Czech name
Informační technologie jako posilující prvek výuky akademického pracovníka
Czech description
V rámci řešení projektu 7. RP IRNet (International research network for study and development of new tools and methods for advanced pedagogical science in the field of ICT instruments, e-learning and intercultural competences) bylo realizováno dotazníkové šetření ve všech řešitelských zemích, které se zaměřilo na zjištění, jaký význam přikládají vysokoškolští učitelé využívání elektronických zdrojů ve výuce a jakých cílů pomocí nich dosahují, jaké zdroje používají nejčastěji, jak pomocí nich ovlivňují studijní aktivity studentů a jak usilují o to, aby přinesly užitek všem studentům. Příspěvek prezentuje výsledky tohoto šetření pro Českou republiku.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50300 - Education
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Netradiční studenti v terciárním vzdělávání
ISBN
978-80-244-5485-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
15
Pages from-to
33-47
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Oct 8, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—