All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

One of the Prerequisites for the Success of Future Distance Learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG43__%2F12%3A00476298" target="_blank" >RIV/60162694:G43__/12:00476298 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jeden z předpokladů úspěchu budoucího distančního vzdělávání

  • Original language description

    Budoucí úspěch distančního vzdělávání (DiV) v ČR závisí rovněž na včasné a kvalitní přípravě nynějších žáků základních škol v oblasti informačních a komunikačních technologií, neboť s těmito technologiemi je DiV stále více spojeno. Autoři článku se domnívají, že pro optimální čas zahájení této přípravy je věk mezi 12 a 15 lety života, který v ČR koresponduje se druhým stupněm základní školy. Po vymezení pojmu informatický profil se pozornost autorů zaměřuje na vybranou základní školu. Jsou prezentoványvýsledky provedeného dotazníkového šetření. Nakonec jsou formulovány závěry vzhledem k distančnímu vzdělávání v ČR.

  • Czech name

    Jeden z předpokladů úspěchu budoucího distančního vzdělávání

  • Czech description

    Budoucí úspěch distančního vzdělávání (DiV) v ČR závisí rovněž na včasné a kvalitní přípravě nynějších žáků základních škol v oblasti informačních a komunikačních technologií, neboť s těmito technologiemi je DiV stále více spojeno. Autoři článku se domnívají, že pro optimální čas zahájení této přípravy je věk mezi 12 a 15 lety života, který v ČR koresponduje se druhým stupněm základní školy. Po vymezení pojmu informatický profil se pozornost autorů zaměřuje na vybranou základní školu. Jsou prezentoványvýsledky provedeného dotazníkového šetření. Nakonec jsou formulovány závěry vzhledem k distančnímu vzdělávání v ČR.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    7th DisCo Conference Reader: New Media and Education

  • ISBN

    978-80-86302-44-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    25-33

  • Publisher name

    Centre for Higher Education Studies Prague

  • Place of publication

    Prague

  • Event location

    Prague

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article