All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Effective verbal communication related to the employees assessment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A9068" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:9068 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Efektivní ústní komunikace při hodnocení pracovníka

  • Original language description

    Komunikaci lze považovat za prostředek, kterým jsou lidi v organizaci vzájemně propojeni a jehož pomocí lze veškerou činnost podniku korigovat tak, aby bylo dosaženo společenského cíle. Úkolem organizace tedy je prostřednictvím komunikace a využíváním všech vhodných komunikačních technik zabezpečit sjednocení veškerých činností. Jednou z nepostradatelných vlastností vedoucího pracovníka je schopnost ovládat základní komunikační techniky na nichž do jisté míry závisí i efektivita práce podřízených a spolupracovníků. Osobní rozhovor mezi vedoucím pracovníkem a podřízeným je limitován faktory, které mohou výrazně ovlivnit úspěšnost tohoto rozhovoru. Dobrá komunikační strategie je založena nejen na dobrém mluvení a vytváření dobrého komunikačního klimatu,ale i na dobré znalosti psychologických a sociálních mechanismů.

  • Czech name

    Efektivní ústní komunikace při hodnocení pracovníka

  • Czech description

    Komunikaci lze považovat za prostředek, kterým jsou lidi v organizaci vzájemně propojeni a jehož pomocí lze veškerou činnost podniku korigovat tak, aby bylo dosaženo společenského cíle. Úkolem organizace tedy je prostřednictvím komunikace a využíváním všech vhodných komunikačních technik zabezpečit sjednocení veškerých činností. Jednou z nepostradatelných vlastností vedoucího pracovníka je schopnost ovládat základní komunikační techniky na nichž do jisté míry závisí i efektivita práce podřízených a spolupracovníků. Osobní rozhovor mezi vedoucím pracovníkem a podřízeným je limitován faktory, které mohou výrazně ovlivnit úspěšnost tohoto rozhovoru. Dobrá komunikační strategie je založena nejen na dobrém mluvení a vytváření dobrého komunikačního klimatu,ale i na dobré znalosti psychologických a sociálních mechanismů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Controlling v řízení, Komunikační systém podniku jako nástroj efektivního řízení, Etika v řízení

  • ISBN

    80 - 213 -1270

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    1-6

  • Publisher name

    PEF, ČZU v Praze

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    ČZU v Praze, Pef

  • Event date

    Jun 3, 2004

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article