Effective verbal communication related to the employees assessment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F04%3A9068" target="_blank" >RIV/60460709:41110/04:9068 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Efektivní ústní komunikace při hodnocení pracovníka
Original language description
Komunikaci lze považovat za prostředek, kterým jsou lidi v organizaci vzájemně propojeni a jehož pomocí lze veškerou činnost podniku korigovat tak, aby bylo dosaženo společenského cíle. Úkolem organizace tedy je prostřednictvím komunikace a využíváním všech vhodných komunikačních technik zabezpečit sjednocení veškerých činností. Jednou z nepostradatelných vlastností vedoucího pracovníka je schopnost ovládat základní komunikační techniky na nichž do jisté míry závisí i efektivita práce podřízených a spolupracovníků. Osobní rozhovor mezi vedoucím pracovníkem a podřízeným je limitován faktory, které mohou výrazně ovlivnit úspěšnost tohoto rozhovoru. Dobrá komunikační strategie je založena nejen na dobrém mluvení a vytváření dobrého komunikačního klimatu,ale i na dobré znalosti psychologických a sociálních mechanismů.
Czech name
Efektivní ústní komunikace při hodnocení pracovníka
Czech description
Komunikaci lze považovat za prostředek, kterým jsou lidi v organizaci vzájemně propojeni a jehož pomocí lze veškerou činnost podniku korigovat tak, aby bylo dosaženo společenského cíle. Úkolem organizace tedy je prostřednictvím komunikace a využíváním všech vhodných komunikačních technik zabezpečit sjednocení veškerých činností. Jednou z nepostradatelných vlastností vedoucího pracovníka je schopnost ovládat základní komunikační techniky na nichž do jisté míry závisí i efektivita práce podřízených a spolupracovníků. Osobní rozhovor mezi vedoucím pracovníkem a podřízeným je limitován faktory, které mohou výrazně ovlivnit úspěšnost tohoto rozhovoru. Dobrá komunikační strategie je založena nejen na dobrém mluvení a vytváření dobrého komunikačního klimatu,ale i na dobré znalosti psychologických a sociálních mechanismů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Controlling v řízení, Komunikační systém podniku jako nástroj efektivního řízení, Etika v řízení
ISBN
80 - 213 -1270
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
1-6
Publisher name
PEF, ČZU v Praze
Place of publication
Praha
Event location
ČZU v Praze, Pef
Event date
Jun 3, 2004
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—