All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Informational utilization of a statistical analysis of questionnaire surveys

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A21887" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:21887 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Informační využití statistické analýzy dotazníkového šetření

  • Original language description

    Pořizování dat formou dotazníku, ve kterém jsou zjišťovány názory reprezentativního výběrového souboru respondentů na nejrůznější oblasti lidské činnosti, je velmi častou formou získávání informací. Výsledky získané statistickou analýzou takových informací představují důležitý podpůrný nástroj, který využívají ke svému rozhodování manažeři firem a podnikatelé např. při průzkumu trhu a chování spotřebitelů. Komplexně se řešením těchto úkolů zabývá marketingový výzkum trhu zahrnující širokou škálu různýchaspektů od vymezení řešených úkolů a specifikaci potřebných informací přes způsoby získání dat a výběr metod jejich zpracování tak, aby bylo možné získané informace použít pro kvalifikované rozhodování, posouzení otázek reprezentativnosti a časové stability získaných výsledků. Omezujícími faktory tohoto výzkumu jsou finanční a časové limity, které je nutno promítnout do nákladů i časového harmonogramu pro řešení konkrétního průzkumu. Dotazníková šetření při marketingovém výzkumu

  • Czech name

    Informační využití statistické analýzy dotazníkového šetření

  • Czech description

    Pořizování dat formou dotazníku, ve kterém jsou zjišťovány názory reprezentativního výběrového souboru respondentů na nejrůznější oblasti lidské činnosti, je velmi častou formou získávání informací. Výsledky získané statistickou analýzou takových informací představují důležitý podpůrný nástroj, který využívají ke svému rozhodování manažeři firem a podnikatelé např. při průzkumu trhu a chování spotřebitelů. Komplexně se řešením těchto úkolů zabývá marketingový výzkum trhu zahrnující širokou škálu různýchaspektů od vymezení řešených úkolů a specifikaci potřebných informací přes způsoby získání dat a výběr metod jejich zpracování tak, aby bylo možné získané informace použít pro kvalifikované rozhodování, posouzení otázek reprezentativnosti a časové stability získaných výsledků. Omezujícími faktory tohoto výzkumu jsou finanční a časové limity, které je nutno promítnout do nákladů i časového harmonogramu pro řešení konkrétního průzkumu. Dotazníková šetření při marketingovém výzkumu

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    BB - Applied statistics, operational research

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Efficiency and Responsibility in Education. Proceedings of papers 2007.

  • ISBN

    978-80-213-1649-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    57-63

  • Publisher name

    Department of Systems Engineering, FEM, Czech University of Life Sciences in Prague

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    May 30, 2007

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article