Symbol as an instrument of customers orientation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A22081" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:22081 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Značka jako prostředek orientace spotřebitele
Original language description
V obrovském množství různorodých výrobků je pro zákazníky mnohdy obtížné se orientovat při nákupu. Pro většinu spotřebitelů zůstává stále jako hlavní rozhodovací kritérium cena, na druhé místě je nejčastěji uváděna kvalita. K lepšímu a snazšímu výběru slouží také značky a další symboly, které výrobci umísťují na obaly svých výrobků.
Czech name
Značka jako prostředek orientace spotřebitele
Czech description
V obrovském množství různorodých výrobků je pro zákazníky mnohdy obtížné se orientovat při nákupu. Pro většinu spotřebitelů zůstává stále jako hlavní rozhodovací kritérium cena, na druhé místě je nejčastěji uváděna kvalita. K lepšímu a snazšímu výběru slouží také značky a další symboly, které výrobci umísťují na obaly svých výrobků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2007
ISBN
978-80-86633-87-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
120-124
Publisher name
MSD, spol.sr.o.
Place of publication
Praha
Event location
Brno
Event date
Mar 8, 2007
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—