All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CRM as a Part of The Strategic Management

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F07%3A23018" target="_blank" >RIV/60460709:41110/07:23018 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/60460709:41110/07:23021

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    CRM jako součást strategického řízení

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na problematiku řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci strategického řízení. Je zde řešena důležitost informací a znalostí pro efektivní rozhodování a definování strategií vedoucích k naplnění podnikových cílů. Řízení vztahu se zákazníky je pojato jako obchodní koncept založený na pochopení zákaznické hodnoty a budování dlouhodobých vztahů. Znalost cílových trhů pak představuje zdroj konkurenční výhody. Dále je pojednáno o využívání informačních a komunikačních technologií v organizaci a nutnosti jejich integrace. CRM řešení jsou představena jako jeden z možných nástrojů podílejících se na zvyšování výkonnosti podniku.

  • Czech name

    CRM jako součást strategického řízení

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na problematiku řízení vztahů se zákazníky (CRM) v rámci strategického řízení. Je zde řešena důležitost informací a znalostí pro efektivní rozhodování a definování strategií vedoucích k naplnění podnikových cílů. Řízení vztahu se zákazníky je pojato jako obchodní koncept založený na pochopení zákaznické hodnoty a budování dlouhodobých vztahů. Znalost cílových trhů pak představuje zdroj konkurenční výhody. Dále je pojednáno o využívání informačních a komunikačních technologií v organizaci a nutnosti jejich integrace. CRM řešení jsou představena jako jeden z možných nástrojů podílejících se na zvyšování výkonnosti podniku.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mladá veda 2007

  • ISBN

    978-80-8069-970-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

    0-0

  • Publisher name

    Slovenská polnohospodárska univerzita v Nitre

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Račkova dolina

  • Event date

    Nov 21, 2007

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article