All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Promotion Fair Trade

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A63472" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:63472 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Propagace Fair Trade

  • Original language description

    Fair Trade je obchodní partnerství založené na dialogu, transparentnosti a respektu usilující o větší rovnost, čímž přispívá k udržitelnému rozvoji. Ekvivalentním pojmem výrazu Fair Trade je v češtině spravedlivý obchod. Tímto termínem je označována lidská činnost, přesněji způsob obchodování, při kterém se koupí podporuje příležitost skupiny výrobců na spravedlivou část zisku. Základní cíle Fair Trade jsou definovány od roku 2002, kdy se poprvé objevily ve zprávě Mezinárodní organizace práce (ILO). Fair Trade obchody nejsou v České republice od svých počátků přesně monitorovány, avšak Asociace pro Fair Trade poskytuje alespoň odhady těchto obchodů. Od roku 2007 jsou Fair Trade obchody přesně zaznamenávány. Vývoj maloobchodního obratu s fairtradovými produkty má v České republice rostoucí tendenci. Na základě toho lze usoudit, že i celkový objem produktů obchodovaných v rámci Fair Trade se zvyšuje. Ve srovnání s ostatními evropskými zeměmi je však celkový obrat fairtradových produktů s

  • Czech name

    Propagace Fair Trade

  • Czech description

    Fair Trade je obchodní partnerství založené na dialogu, transparentnosti a respektu usilující o větší rovnost, čímž přispívá k udržitelnému rozvoji. Ekvivalentním pojmem výrazu Fair Trade je v češtině spravedlivý obchod. Tímto termínem je označována lidská činnost, přesněji způsob obchodování, při kterém se koupí podporuje příležitost skupiny výrobců na spravedlivou část zisku. Základní cíle Fair Trade jsou definovány od roku 2002, kdy se poprvé objevily ve zprávě Mezinárodní organizace práce (ILO). Fair Trade obchody nejsou v České republice od svých počátků přesně monitorovány, avšak Asociace pro Fair Trade poskytuje alespoň odhady těchto obchodů. Od roku 2007 jsou Fair Trade obchody přesně zaznamenávány. Vývoj maloobchodního obratu s fairtradovými produkty má v České republice rostoucí tendenci. Na základě toho lze usoudit, že i celkový objem produktů obchodovaných v rámci Fair Trade se zvyšuje. Ve srovnání s ostatními evropskými zeměmi je však celkový obrat fairtradových produktů s

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Agrarian Perspectives - Proceedings of the 22th Scientific Conference: Development trends in agribussiness

  • ISBN

    978-80-213-2419-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    361-368

  • Publisher name

    CULS Prague, Faculty of Economics and Management

  • Place of publication

    Prague, CR

  • Event location

    Czech University of Life Sciences Prague, CR

  • Event date

    Sep 17, 2013

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article

    000338040300033