All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Ten years after entry into the EU and consumer in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A65092" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:65092 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    DESET LET PO VSTUPU DO EU A SPOTŘEBITEL V ČR

  • Original language description

    Vnitřní obchod v ČR jako systém zahrnuje subsystémy maloobchod, velkoobchod, pohostinství (služby ubytovací a stravovací) a cestovní ruch. Na přelomu 20. a 21. století prošel velkými změnami. Tyto změny byly determinované vnějšími vývojovými trendy (globalizací, internacionalizací). Do systému provozních jednotek vnitřního obchodu vnesly řadu inovací, které měly převážně kladnou odezvu u zákazníků (v roli spotřebitelů, hostů, klientů). Došlo k rozšíření nákupních možností a zejména k prohloubení sortimentu zboží i služeb z hlediska šíře a hloubky. Inovační procesy zasáhly i do nákupního chování spotřebitelů [2]. Některé provozní jednotky s využitím nástrojů marketingové komunikace získaly větší oblibu u zákazníků a staly se tak dominantními při prodejizboží a služeb pro české spotřebitele. Oblast spotřebitelského trhu po vstupu ČR do EU se pro české spotřebitele v uplynulém desetiletí rozšířila o možnost nákupu a srovnání cen produktů zejména v příhraničních zemích EU. V příspěvku je

  • Czech name

    DESET LET PO VSTUPU DO EU A SPOTŘEBITEL V ČR

  • Czech description

    Vnitřní obchod v ČR jako systém zahrnuje subsystémy maloobchod, velkoobchod, pohostinství (služby ubytovací a stravovací) a cestovní ruch. Na přelomu 20. a 21. století prošel velkými změnami. Tyto změny byly determinované vnějšími vývojovými trendy (globalizací, internacionalizací). Do systému provozních jednotek vnitřního obchodu vnesly řadu inovací, které měly převážně kladnou odezvu u zákazníků (v roli spotřebitelů, hostů, klientů). Došlo k rozšíření nákupních možností a zejména k prohloubení sortimentu zboží i služeb z hlediska šíře a hloubky. Inovační procesy zasáhly i do nákupního chování spotřebitelů [2]. Některé provozní jednotky s využitím nástrojů marketingové komunikace získaly větší oblibu u zákazníků a staly se tak dominantními při prodejizboží a služeb pro české spotřebitele. Oblast spotřebitelského trhu po vstupu ČR do EU se pro české spotřebitele v uplynulém desetiletí rozšířila o možnost nákupu a srovnání cen produktů zejména v příhraničních zemích EU. V příspěvku je

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    REFLEXE EVROPSKÉHO INTEGRAČNÍHO PROCESU PO ROCE 2004

  • ISBN

    978-80-87472-67-5

  • Number of pages of the result

    6

  • Pages from-to

    41-46

  • Number of pages of the book

    114

  • Publisher name

    Vysoká škola evropských a regionálních studií

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS chapter