Ten years after entry into the EU and consumer in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F14%3A65092" target="_blank" >RIV/60460709:41110/14:65092 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
DESET LET PO VSTUPU DO EU A SPOTŘEBITEL V ČR
Original language description
Vnitřní obchod v ČR jako systém zahrnuje subsystémy maloobchod, velkoobchod, pohostinství (služby ubytovací a stravovací) a cestovní ruch. Na přelomu 20. a 21. století prošel velkými změnami. Tyto změny byly determinované vnějšími vývojovými trendy (globalizací, internacionalizací). Do systému provozních jednotek vnitřního obchodu vnesly řadu inovací, které měly převážně kladnou odezvu u zákazníků (v roli spotřebitelů, hostů, klientů). Došlo k rozšíření nákupních možností a zejména k prohloubení sortimentu zboží i služeb z hlediska šíře a hloubky. Inovační procesy zasáhly i do nákupního chování spotřebitelů [2]. Některé provozní jednotky s využitím nástrojů marketingové komunikace získaly větší oblibu u zákazníků a staly se tak dominantními při prodejizboží a služeb pro české spotřebitele. Oblast spotřebitelského trhu po vstupu ČR do EU se pro české spotřebitele v uplynulém desetiletí rozšířila o možnost nákupu a srovnání cen produktů zejména v příhraničních zemích EU. V příspěvku je
Czech name
DESET LET PO VSTUPU DO EU A SPOTŘEBITEL V ČR
Czech description
Vnitřní obchod v ČR jako systém zahrnuje subsystémy maloobchod, velkoobchod, pohostinství (služby ubytovací a stravovací) a cestovní ruch. Na přelomu 20. a 21. století prošel velkými změnami. Tyto změny byly determinované vnějšími vývojovými trendy (globalizací, internacionalizací). Do systému provozních jednotek vnitřního obchodu vnesly řadu inovací, které měly převážně kladnou odezvu u zákazníků (v roli spotřebitelů, hostů, klientů). Došlo k rozšíření nákupních možností a zejména k prohloubení sortimentu zboží i služeb z hlediska šíře a hloubky. Inovační procesy zasáhly i do nákupního chování spotřebitelů [2]. Některé provozní jednotky s využitím nástrojů marketingové komunikace získaly větší oblibu u zákazníků a staly se tak dominantními při prodejizboží a služeb pro české spotřebitele. Oblast spotřebitelského trhu po vstupu ČR do EU se pro české spotřebitele v uplynulém desetiletí rozšířila o možnost nákupu a srovnání cen produktů zejména v příhraničních zemích EU. V příspěvku je
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
REFLEXE EVROPSKÉHO INTEGRAČNÍHO PROCESU PO ROCE 2004
ISBN
978-80-87472-67-5
Number of pages of the result
6
Pages from-to
41-46
Number of pages of the book
114
Publisher name
Vysoká škola evropských a regionálních studií
Place of publication
České Budějovice
UT code for WoS chapter
—