Innovation processes in the inner trade as a determinant of its regional development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F13%3A60799" target="_blank" >RIV/60460709:41110/13:60799 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inovační procesy ve vnitřním obchodě ČR jako determinanta jeho regionálního rozvoje
Original language description
Pod vlivem globalizačního světového procesu se výrazně změnila na přelomu 20. a 21. století struktura obchodní sítě v ČR. Internacionalizace obchodu, která představovala vstup nadnárodních obchodních řetězců do vnitřního obchodu ČR, přinesla nové prodejní i nákupní technologie, které ovlivnily skladbu nabízeného i poptávaného sortimentu zboží a služeb. Tyto jevy ovlivnily vnější prostředí života společnosti a postupně docházelo, i když velmi diferencovaně a pomalu, ke změnám chování lidí ? ať už v rolispotřebitelů, zákazníků, klientů, hostů, pacientů či pouhých uživatelů, ke změnám v jejich nákupních, spotřebních i stravovacích zvyklostech. Vysoká integrace a inovační procesy přinesly velkým obchodním firmám výhody, které zvyšují jejich konkurenceschopnost, zejména v jednotném odborném řízení obchodního provozu a toků zboží při vysokém využití informační a komunikační technologie ve vlastním centrálním nákupu a skladování, rozvozu zboží (logistika), společné marketingové a prodejní st
Czech name
Inovační procesy ve vnitřním obchodě ČR jako determinanta jeho regionálního rozvoje
Czech description
Pod vlivem globalizačního světového procesu se výrazně změnila na přelomu 20. a 21. století struktura obchodní sítě v ČR. Internacionalizace obchodu, která představovala vstup nadnárodních obchodních řetězců do vnitřního obchodu ČR, přinesla nové prodejní i nákupní technologie, které ovlivnily skladbu nabízeného i poptávaného sortimentu zboží a služeb. Tyto jevy ovlivnily vnější prostředí života společnosti a postupně docházelo, i když velmi diferencovaně a pomalu, ke změnám chování lidí ? ať už v rolispotřebitelů, zákazníků, klientů, hostů, pacientů či pouhých uživatelů, ke změnám v jejich nákupních, spotřebních i stravovacích zvyklostech. Vysoká integrace a inovační procesy přinesly velkým obchodním firmám výhody, které zvyšují jejich konkurenceschopnost, zejména v jednotném odborném řízení obchodního provozu a toků zboží při vysokém využití informační a komunikační technologie ve vlastním centrálním nákupu a skladování, rozvozu zboží (logistika), společné marketingové a prodejní st
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Aspekty udržitelného rozvoje (v programovacím období 2007-2013 a perspektivy rozvoje 2014-2020)
ISBN
978-80-87472-46-0
Number of pages of the result
8
Pages from-to
188-195
Number of pages of the book
243
Publisher name
VŠERS o.p.s., Č.Budějovice
Place of publication
České Budějovice
UT code for WoS chapter
—