All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The impact of activity-aided teaching in Agrochemistry

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41210%2F07%3A19151" target="_blank" >RIV/60460709:41210/07:19151 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv aktivizujících metod ve výuce Agrochemie

  • Original language description

    Předmět Agrochemie vyučovaný na Fakultě agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů ČZU v Praze byl vybrán pro testování efektivnosti výuky běžnými výukovými metodami v porovnání s aktivizujícími metodami. Rovněž byl porovnáván vliv přátelské komunikace oproti anonymnímu přístupu vyučujícího. Pro experiment byly náhodně vybrány čtyři skupiny studentů prvního ročníku Agrochemie, které byly vyučovány jedním vyučujícím. Efektivita výuky byla stanovena podle bodového skóre studentů z testu zahrnující určitou látku. Pro absolutní určení znalostí studentů byl použit vstupní test, jimž byly zjištěny znalosti studentů, které získali jinde než v předmětu Agrochemie. Bylo zjištěno, že největší progrese dosáhli studenti ve skupině D, kde byly kombinovány aktivizující metody společně s neanonymním přístupem, druhé největší progrese dosáhli studenti skupiny B, kde se vyučovalo aktivizujícími metodami a přístupy vyučujícího byl anonymní. Na třetím místě skončili studenti ze skupiny A, kde byla v

  • Czech name

    Vliv aktivizujících metod ve výuce Agrochemie

  • Czech description

    Předmět Agrochemie vyučovaný na Fakultě agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů ČZU v Praze byl vybrán pro testování efektivnosti výuky běžnými výukovými metodami v porovnání s aktivizujícími metodami. Rovněž byl porovnáván vliv přátelské komunikace oproti anonymnímu přístupu vyučujícího. Pro experiment byly náhodně vybrány čtyři skupiny studentů prvního ročníku Agrochemie, které byly vyučovány jedním vyučujícím. Efektivita výuky byla stanovena podle bodového skóre studentů z testu zahrnující určitou látku. Pro absolutní určení znalostí studentů byl použit vstupní test, jimž byly zjištěny znalosti studentů, které získali jinde než v předmětu Agrochemie. Bylo zjištěno, že největší progrese dosáhli studenti ve skupině D, kde byly kombinovány aktivizující metody společně s neanonymním přístupem, druhé největší progrese dosáhli studenti skupiny B, kde se vyučovalo aktivizujícími metodami a přístupy vyučujícího byl anonymní. Na třetím místě skončili studenti ze skupiny A, kde byla v

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    III. Mezinárodní konference k problematice přípravy učitelů pro přírodovědné a zemědělské předměty. Příprava učitelů v dekádě vzdělávání a výchovy k udržitelnému rozvoji.

  • ISBN

    978-80-213-1608-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    10-11

  • Publisher name

    ČZU v Praze

  • Place of publication

    ČZU v Praze

  • Event location

    Tatranská Štrba SR

  • Event date

    Feb 1, 2007

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article